<

LiMA DAY ŠIAULIAI'2015

 

 

Metų renginys Šiauliuose!

 

LiMA DAY ŠIAULIAI'2015. ATEITIES MARKETINGO VEKTORIAI: ĮŽVALGOS, PRIEMONĖS, TENDENCIJOS

 

Vienintelis pastovus dalykas marketinge yra tai, kad viskas nuolat kinta. Vartotojų elgsena vystosi, verslo modeliai keičiasi. Gyvename didžių pokyčių laikmetyje - papildytos realybės, mobiliųjų, dėvimų ir kitų, žmogui skirtų technologijų spartaus vystymosi eroje. Visa tai atveria naujas galimybes marketingui. Mes spėliojame, kaip turėtų atrodyti marketingas rytoj ir nesusimąstome, kad tai vyksta jau šiandien.

 

Data: 2015 m. vasario 26 d. (ketvirtadienis)

Vieta: Šiaulių arenos konferencijų salė (J. Jablonskio g. 16, IV a.)

 

PROGRAMA | PRANEŠIMAI | REMĖJAI | APIE LIMA DAY |ATSILIEPIMAI

 

PROGRAMA:

 

Dėmesio! Patikslinta programa:

 

12:00 - 12:30 Registracija
12:30 Konferencijos pradžia
12:30 – 13:10 Karina Vilkauskaitė  (Google)
Consumer Barometer: vartotojų pirkimo įpročių dėlionė 
13:10 – 13:55

Mantas Povelauskas (Digital Academy)

Pakartotinė rinkodara (Remarketing) - neišnaudotos galimybės internete ar įkyrus vartotojų persekiojimas?

13.55 – 14.15

Kavos pertraukėlė

14.15 – 14.55 Rokas Kondratas (Videostars)
„YouTube“: kaip išnaudoti visas galimybes
14:55 – 15:55 Džiugas Paršonis
Kodėl skaitmeninė rinkodara turi grįžti prie ištakų
15:55 – 16:15 Kavos pertraukėlė
16:15 – 17:10

Linas Šiautkulis (Adnet media)

Lietuviškasis Trendspotting - ženklai, leidžiantys nuspėti, kokį interneto vartotoją turėsime rytoj

17:10 - 18:00

Valdas Skinderis (Gluk Media)

Komunikacinis kokteilis ir naujų technologijų galimybės patirčių marketinge
18:00 – 19:00 Diskusijos prie vyno taurės (Kavinė - baras "ARENA")

 

 

PRANEŠIMAI:

Consumer Barometer: vartotojų pirkimo įpročių dėlionė 

Verslui ypač svarbu perprasti vartotojų elgseną vis sparčiau populiarėjančioje internetinėje erdvėje, kad galėtų teisingai save įsivertinti ir ateityje tinkamai modeliuoti savo verslo galimybes. Google Consumer Barometer– tai vartotojų pirkimo įpročių dėlionė, tikras lobynas į pardavimus orientuotiems marketingo specialistams. Padeda geriau suprasti vartotojų apsisprendimo kelią nuo sumanymo iki faktinio prekės ar paslaugos įsigijimo, taip pat leidžia palyginti net kelių šalių vartotojus tarpusavyje. Tai įrankis, įgalinantis segmentuoti gautus duomenis ir jų pagalba konkretizuoti bei numatyti vartotojų elgesį skirtingų prekių kategorijų pirkimo procese. Google atstovė Karina Vilkauskaitė pristatys laisvos prieigos interaktyvią Google Consumer Barometer svetainę ir supažindins su naujausiais „TNS" ir „Google" atliktų tyrimų duomenimis, atsakys į klausimus: kaip dažnai lietuviai naudojasi internetu, ar esame imlūs naujovėms ir kaip atrodome pasauliniame kontekste? Kokius įrenginius ir kaip lietuviai juos naudoja kasdieninėje veikloje? Kodėl, kaip ir kada jie žiūri video internete? Kiek ir kaip internetas lemia Lietuvos vartotojų apsisprendimą įsigyti vieną ar kitą prekę ar paslaugą ir ką visa tai reiškia jūsų verslui? 

Google Consumer Barometer (Vartotojų barometras) – įrankis, galintis padėti laimėti mūšį dėl klientų ne tik internete.

 

Pranešėjas: Karina Vilkauskaitė – Google plėtros Baltijos šalims komandos narė, atsakinga už skaitmeninės ekosistemos vystymą ir Google produktų skverbtį Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinkose, Google partnerių koordinatorė Baltijos šalyse.

 

 

 

 

 

„YouTube“: kaip išnaudoti visas galimybes

Aistra technologijoms, o dabar ir esminis poreikis, pakeitė daugumos gyvenimo ir darbo įpročius. Paskui sparčiai populiarėjantį video turinį į internetą persikėlė ir įtaigiausias video reklamos formatas, sėkmingai konkuruojantis su kitomis skaitmeninės reklamos formomis. Prekių ženklai tampa kūrėjais, kurie nuolat pasiūlo vis įdomesnį, įtaigesnį, labiau įtraukiantį turinį. Revoliucija vyksta ne tik technologijose, bet ir prekės ženklo santykyje su auditorija.

Didžiausia vaizdo įrašų talpinimo ir peržiūrėjimo platforma „YouTube“ suteikia išskirtines galimybes ne tik reklamuotis, bet ir uždirbti iš kuriamo turinio. Lietuvoje sparčiai populiarėjant „YouTube“ reklamai, kyla vis daugiau klausimų: kokia vartotojų auditorija renkasi „YouTube“ platformą, ar dabar tinkamas laikas investuoti į „YouTube“ ir kaip tai sėkmingai daryti?

Pirmojo oficialaus lietuviško „YouTube“ reklamos tinklo „Videostars“ įkūrėjas Rokas Kondratas supažindins su naujausiomis „YouTube“ galimybėmis, papasakos kaip monetizuoti savo „YouTube“ kanalą ir tiesiogiai uždirbti iš kuriamo turinio. Jis taip pat atsakys į klausimus, kaip rinktis kokybišką vaizdo turinį savo prekės ženklų komunikacijai, kaip auginti savo kanalo prenumeratorių skaičių, kokio tipo turinys daro didžiausia įtaką žiūrovams ir t.t.

 

Pranešėjas: Rokas Kondratas – pirmojo ir vienintelio oficialaus lietuviško „YouTube“ reklamos tinklo „Videostars“, skirto video kūrėjams bei reklamos užsakovams, idėjos autorius ir įkūrėjas. „Videostars“ tiesiogiai bendradarbiauja su „YouTube“ bei „Google“ atstovais Baltijos šalims.

 

 

 

 

 

Komunikacinis kokteilis ir naujų technologijų galimybės patirčių marketinge

Mes esame linkę pervertinti technologijų įtaką trumpuoju laikotarpiu, tačiau retai įvertiname milžiniškus pokyčius ilgesniu periodu. Liečiami ekranai jau tapo norma, valdymas gestais ir balsu, dirbtinis intelektas – tai virtualios realybės technologijos, verčiančios mokslinę fantastiką tikrove, kurioje mes gyvename jau šiandien.

Marketingas, reklama arba, platesne prasme, komunikacija su vartotoju turi daugybę formų, kurios persipindamos tarpusavyje sukuria komunikacinį kokteilį. Naujų technologijų bumas atveria naujas galimybes šiam kokteiliui pagardinti. Papildyta realybė, Kinect, LEAP, Oculus Rift, video projekcijos, biometrika, arduino ir galybė kitų prieskonių bus apžvelgti ar praktiškai išbandyti „LiMA Day Šiauliai“ konferencijos metu. „Gluk Media" projektų vadovas Valdas Skinderis savo pranešime pristatys naujausias Lietuvoje ir pasaulyje technologijas, kurių dėka vystosi ir evoliucionuoja komunikacija, apžvelgs jų panaudojimą, įtaką ir galimas rizikas.

 

Pranešėjas:  Valdas Skinderis - „Gluk Media" projektų vadovas, 7 metus dirba netradicinės rinkodaros (BTL) srityje. Per šį laiką įgyvendino per šimtą projektų Lietuvoje ir užsienyje. Paskutinius 4 metus orientuojasi į išskirtinai naujomis technologijomis paremtų rinkodaros projektų įgyvendinimą.

„Tikiu, kad vartotojas vertas komunikacijos, kurios jis nori, kurią priima su šypsena ir kuri skatina jį grįžti.“ 

 

 

 

Lietuviškasis Trendspotting - ženklai, leidžiantys nuspėti, kokį interneto vartotoją turėsime rytoj

"Lietuviškasis trendspotting" - tai ženklų stebėjimas internete, apie tai, kaip naujosios technologijos, internetas keičia mus, mūsų elgseną (pvz.: temperatūros nebetikriname, iškišę ranką pro langą, o žiūrime per išmanųjį įrenginį), dėl savo nuotraukos internete labiau išgyvename, nei dėl savo išvaizdos realiame gyvenime. Iš vartotojų elgsenos pokyčių visumos atrenkame kertinius raktažodžius, kurie leidžia kiek kitu kampu pažvelgti į mūsų šiandienos arba netolimos ateities interneto vartotoją, pastebėti, kas jį labiausiai motyvuoja veikti - atitinkamai ir kokios būtinos sąlygos jūsų rinkodaros projekto sėkmei internete. Sėkmingai įgyvendinti projektą mums nepakanka žinoti, kur lankosi jūsų TG, mums būtina išsiaiškinti, suvokti vartotojų tarpusavio ryšius, elgseną, kas jiems svarbu ir motyvuoja juos veikti, kas jiems yra "cool", kas ne, kaip kinta interneto vartotojų internetiniai poreikiai ir svarbiausia - kokį LIETUVOS interneto vartotoją turėsime artimiausioje ateityje.

 

Pranešėjas: Linas Šiautkulis Adnet Media direktorius, skaitmeninės rinkodaros ekspertas. Trylikos metų darbo patirtis rinkodaros srityje. Linas konsultuoja daugelį Lietuvos įmonių, kaip išnaudoti internetą efektyvesnei marketingo komunikacijai, vadovauja vienam didžiausių interneto media kanalų Baltijos šalyse bei aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose internetinio marketingo ir komunikacijos temomis.

 

 

 

Kodėl skaitmeninė rinkodara turi grįžti prie ištakų

Buvo „vizitinės“ internete, po to - daug brangesnės svetainės. Buvo gerbėjų vaikymasis socialiniuose tinkluose - po to senų anekdotų pasakojimas ir nuotraukos su kačiukais. Buvo kiekvienam verslui po programėlę… palaukite! O gal tai dar tebevyksta? Devynios iš dešimties internete aktyvių verslo bendrovių metų finansų ataskaitoje turi turėti skyrių „neatsakingai išleistos lėšos“, į kurį surašytų visą interneto komunikacijai skirtą biudžetą. Kodėl taip yra? Žinių stoka, besisukančio skaitiklio sindromas, tušti pažadai?… „Pabandom iš naujo“! Gerai? Tik tam reikės prisiminti, su kokiu tikslu tai darome apskritai. 

 

Pranešėjas: Džiugas Paršonis - 20 metų dirba reklamos kūrėju. Kūręs sprendimus JWT, „Saatchi&Saatchi“, TBWA ir „DraftFCB“ klientams dabar Džiugas su partnere sukūrė savo agentūrą. Kadangi yra technologijų entuziastas, leidęs populiariausią Lietuvoje tinklaraštį „Nežinau.lt“, tai labiausiai mėgsta dirbti su skaitmeninės komunikacijos sprendimais. E-komunikaciją dėsto Vilniaus universitete nuo 1994-ųjų.

 

 

 

 

Pakartotinė rinkodara (Remarketing) - neišnaudotos galimybės internete ar įkyrus vartotojų persekiojimas?

Pakartotinė rinkodara - neišnaudotos galimybės internete ar įkyrus vartotojų persekiojimas? Kodėl pakartotinė rinkodara yra efektyviausia priemonė paskatintini vartotojus veikti? Dažniausios pakartotinės rinkodaros klaidos. Patarimai ir pakartotinės rinkodaros receptai iš profesionalų triukų knygos. 

 

 

 

Pranešėjas: Mantas Povelauskas - Digital Academy. Sertifikuotas „Google AdWords“ ir „Facebook“ reklamos specialistas. Jis yra sukaupęs plačią patirtį skaitmeninės rinkodaros srityje, dirbo tarptautiniame reklamos agentūros tinkle „Aegis Media“. Mantas dirbo su BMW, Volvo, Opel, Rimi, Mango, Jysk, Volfas Engelman, Absolut, Georgia Travel ir kitais prekiniais ženklais. Šiuo metu savo tarptautinę patirtį Mantas pritaiko dirbdamas su e-komercijos ir skaitmeninės rinkodaros sprendimais Lietuvoje, yra aktyviai įsitraukęs į Lietuvos Marketingo Asociacijos veiklą. Mantas puikiai išmano, kokie skaitmeninės reklamos sprendimai geriausiai veikia Lietuvoje.

 

 

REMĖJAI:

 

         

 

 

Kas yra LiMA DAY?

 

LiMA DAY – vienas didžiausių ir laukiamiausių renginių Lietuvoje ne tik LiMA nariams, bet ir visai marketingo bendruomenei. Čia susirenka keli šimtai marketingo profesionalų pasidalinti patirtimi ir trend‘ais, pasisemti idėjų, įžvalgų ir žinių iš Lietuvos ir užsienio praktikų bei teoretikų.

 

LiMA DAY konferencijos vyksta visuose Lietuvos LiMA skyriuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose) jau kelerius metus iš eilės. Jose jau kalbėjome apie marketingo ateitį 2020-aisiais, turinio marketingą, emocinį marketingą, įvaizdžio svarbą, pardavimus internete, B2B marketingą ir t.t.

 

Kam skirta?
Renginys skirtas marketingo bendruomenei: prekės ženklų vadovams, marketingo vadovams ir vadybininkams, komunikacijos specialistams. Tema taip pat aktuali pardavimų ir produktų vadybininkams ir vadovams, įmonių vadovams bei smulkaus verslo savininkams.

 

 

ATSILIEPIMAI:

  

Aleksandras Golod
„Microsoft“ marketingo vadovas Baltijos šalims

LiMA DAY – tai vieni geriausių marketingo renginių Lietuvoje. Juose visada pasisemi naujų idėjų, gauni vertingų žinių ir pabendrauji su kolegomis iš visos Lietuvos. Drąsiai rekomenduoju visiems save gerbiantiems marketingo specialistams ir profesionalams.

   

Saulius Kazlauskas 

LT institutas” kūrybos ir mokslo direktorius

LiMA DAY man – įdomiausias marketingo renginys. Sveika konkurencija tarp miestų kelia renginio kartelę vis aukščiau bei kasmet įneša intrigos. O daugiausiai vertės konferencijai suteikia pats jos formatas – visas pusdienis (diena), skirtas vienai konkrečiai temai – duoda vertingų įžvalgų net ir labiausiai patyrusiems specialistams.

   

Jekaterina Tarejeva
Šeimos klinikos „ALFA CLINIC“ direktorė

LiMA DAY konferencijas rekomenduoju tiek profesionalams – marketingo vadovams, tiek „mėgėjams“ – kitų sričių vadovams ir vadybininkams. Išsami programa, puikūs pranešėjai ir išskirtinių gabumų bendraminčiai per sąlyginai trumpą laiką supažindino su naujomis rinkodaros tendencijomis, efektyvesniais komunikacijos būdais ir kanalais, neišnaudotomis socialinių tinklų galimybėmis.

   
 

Marta Paliukienė

Gera dovana“ marketingo projektų vadovė

LiMA DAY konferencijų temos visuomet labai geros ir įdomios. Didžiausią įspūdį padarė užsieniečiai pranešėjai renginių metu. Labai teigiami atsiliepimai iš visų LiMA DAY konferencijų. Iš LiMA DAY tikiuosi, kad bus pakviesti didelių kompanijų atstovai, taip pat iš užsienio šalių. Ypač svarbu temos aktualumas, kad būtų pritaikoma realybėje.

   
 

Arijus Žakas
„Socialus marketingas direktorius

Visiems, kurie vadina save marketingo specialistais, LiMA DAY renginiai turėtų būti privalomi. Prisimenant praėjusių metų renginį ir vertinant jo kokybę, manyčiau, kad kaina buvo per žema. Todėl jeigu šiais metais kaina išliks tokia pati, bilietą reikia pirkti kaip įmanoma greičiau.

 

Kaina:

LiMA nariams: 19 Eur (su PVM)
Ne LiMA nariams: 39 Eur (su PVM)