[Medijų ruduo] Lauko reklama: kas naujo seniausioje medijoje?
Data: 2014 m. rugsėjo 18 d.
Lauko reklama: kas naujo seniausioje medijoje?
LiMA seminarų serijos „Medijų ruduo“, skirtos įvairių medijų priemonių apžvalgai, seminaras. Plačiau apie seminarų seriją
Outdoor Impact tyrimas ir jo rezultatai Lietuvoje: kaip šis tyrimas buvo įgyvendintas, kokius rezultatus duoda lauko reklamos kampanijos, kaip apskaičiuojami jų rodikliai. Tikrų lietuviškų reklamos kampanijų pavyzdžiai bei jų rezultatai.
Lauko reklamos maketo svarba: kaip galima įvertinti būsimus maketus ir išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų. Idealus reklamos maketas – ar toks egzistuoja?
Nestandartiniai reklamos sprendimai: ar galima visą komunikaciją lauke kurti vien jų pagalba? Naujausių reklamos kampanijų pavyzdžiai bei patarimai, paremti lietuviškomis realijomis.
Pranešėjas: Vadimas Komarskis, JCDecaux Lietuva Rinkodaros direktorius
Sritis: |
LiMA seminarų serija "Medijų ruduo" |
Tema: |
OOH, Lauko reklama |
Skirta: |
Komunikacijos specialistams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, 210 aud. |
Data: |
2014 m. rugsėjo 18 d. 18:00 val. (ketvirtadienis) |
Trukmė: |
1 val. |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, vilnius@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: nemokamai |
Turintiems seminarų abonementus: nemokamai. Įsigykite seminarų abonementą --> |
|
Kitiems: vienkartinis bilietas 52 Lt / 15 € + PVM
Įsigykite vienkartinį bilietą --> |