Seminarų serija "Medijų ruduo"

 

 

Seminarų serija „Medijų ruduo“

3 mėnesiai (rugsėjis, spalis, lapkritis), 7 seminarai

Seminarai vyksta Vilniuje, vakarais nuo 18 val.

 

Be žiniasklaidos – neparduosi

 

Medijos (žiniasklaidos priemonės) – televizija, internetas, spauda, radijas, lauko reklama – būtinos norint parduoti savo prekės ženklą. Tačiau ar tikrai teisingai šias priemones taikome ir naudojame savo prekės ženklo komunikacijoje?

 

Visą rudenį skirsime pagrindinėms žiniasklaidos priemonėms: aiškinsimės, kada ir kokias medijas tikslingiausia naudoti, skaičiuosime, vertinsime jų efektyvumą, ieškosime naujų žiniasklaidos priemonių ir reklamų formų, diskutuosime apie geriausius sprendimus bei tendencijas Lietuvoje ir užsienyje.

 

"Medijų ruduo" seminarai:

 

Data Medija Seminaras Pranešėjas  
09.18 OOH Lauko reklama: kas naujo seniausioje medijoje? Vadimas Komarskis, JCDecaux Lietuva Rinkodaros direktorius Plačiau
10.02   LiMA pokalbių klubas. Media agentūros darbas su klientu. Pokalbis su Artūru Olšausku Plačiau
10.15  TV Prekės ženklo reklama TV serialuose Aistė Albertavičiūtė
Giedrius Drukteinis
Plačiau
10.30 TV Reklama televizijoje: kas svarbu? Aldaras Stonys, LRT Plačiau
11.12 Spauda ir radijas

Šiek tiek pamiršti kanalai - spauda ir radijas

Domantas Gailius, Inspired UM Plačiau
11.25 Internetas 

Šviesolaidžio medija
Internetas, greičiausiai kintanti medija.

Sigitas Berlinskas, DELFI Plačiau