[prof] Kainodaros psichologija B2C
2017-02-01 16:00, Kaunas, KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas | Dalyvauja: 150
Kokią suformuoti prekės nuolaidą, kad pirkėjas suvoktų, kad jis „laimėjo“ arba „buvo gudresnis už kitus“? Kokia nuolaida yra pavojinga? Kaip teisingai pateikti pasiūlymą vartotojui, kad būtumėte patrauklūs? Kur turi būti kaina etiketėje – kairėje ar dešinėje? Kodėl braukta kaina turėtų būti parašyta didesniu šriftu? Ar visiems produktams tinka suapvalinta kaina? Kokius žodžius ar skaičius rašyti šalia kainų? Kur rašyti „€“ ženklą kainoje? Kaip sumažinti pirkimo skausmą? Kokią sukelti neigiamą emociją (o gal teigiamą?), kad žmogus norėtų aukoti labdarai? Kodėl už skaičių yra svarbiau suvokimas?
Visa tai ir daugiau išgirsite seminare. Savo įžvalgomis, patirtimi ir moksliniais įrodymais dalinsis Indrė Radavičienė, Aurimas Šumbrauskis ir Andrius Jarašiūnas.
Pranešimai:
Indrė Radavičienė: „Kaip vartotojai suvokia kainą yra daug svarbiau už pačią kainą!“
Aurimas Šumbrauskis: „Vien tik žodžio akcija ir nubrauktos kainos nepakanka.“
Andrius Jarašiūnas: „Kaina neturi nieko bendro su skaičiumi. Su jos suvokimu - taip"
|
||
Indrė Radavičienė. Lektorė, praktikė, daugiau nei dešimtmetį dirba rinkodaros komunikacijos srityje. Pastaruosius trejetą metų itin gilinasi į psichologinės kainodaros principus, atlieka neurorinkodaros tyrimus Lietuvos ir užsienio šalių laboratorijose bei rengia disertaciją emocinės kainos suvokimo srityje Vilniaus universitete Rinkodaros katedroje. Indrė dalyvauja kaip nepriklausoma ekspertė tarptautiniuose ir šalies projektuose rinkodaros, kainodaros formavimo, viešinimo srityse; įvairiomis rinkodaros, vartotojų elgsenos, kainodaros tematikomis veda paskaitas didžiausiuose šalies ir užsienio universitetuose. |
||
|
||
Aurimas Šumbrauskis. „Technorama“ marketingo vadovas, daugiametis Lietuvos marketingo asociacijos Klaipėdos skyriaus valdybos narys, turintis tiesioginių pardavimų darbo patirties kelionių agentūroje „West Express“, klientų aptarnavimo kokybės valdymo patirties „Teo“ įmonių grupėje, dėstęs marketingą Klaipėdos verslo aukštojoje mokykloje, Socialinių mokslų kolegijoje, Lietuvos verslo kolegijoje. |
||
|
||
Andrius Jarašiūnas. Naujos NLP trenerių kartos Lietuvoje atstovas, kurio kompetencijas patvirtina dviejų tarptautinių organizacijų NLP trenerio licencijos ir įgyvendinti išskirtiniai projektai. Organizavo ar pranešimus skaitė tarptautinėse Koučingo ir NLP konferencijose Lietuvoje. Šiuo metu specializuojasi NLP pritaikymu versle ir verslo procesuose. Išleido keletą knygų apie NLP ir specialų įgūdžių treniruoklį pardavėjams bei derybininkams – 14 prieštaravimų įveikimo strategijų. |
|
|
Tema: |
Kainodaros psichologija B2C |
Skirtas: |
Marketingo ir pardavimų specialistams |
Forma: | Popietinis seminaras, PROFESIONALAMS linija |
Vieta: | KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas |
Parkavimas: |
PC „Molas“ automobilių parkavimo aikštelėje |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta (pilnai) |
Data: | 2017 m. vasario 1 d. (trečiadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
3 val. |
Organizatorius: | LiMA Kauno skyriaus valdyba, Kristina Liesė |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 50 Eur |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM). Įsigykite seminarų abonementą → |
|
LiMA nariams: nemokamai Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos, pardavimų, komunikacijos, reklamos ir/arba susijusių sričių vadovas ar specialistas? |
Registracijos laikas baigėsi