LiMA DAY VILNIUS'2014
Metų renginys Vilniuje!
LiMA DAY VILNIUS'2014. PREKĖS ŽENKLO VALDYMAS: IŠŠŪKIAI NAUJOJE MARKETINGO EROJE
Data: 2014 m. lapkričio 20 d. (ketvirtadienis)
Laikas: 8:30-17:15
Vieta: Konferencijų centras „Dainava" (Vienuolio g. 4, Vilnius)
PROGRAMA | PRANEŠĖJAI | DĖKOJAME | APIE LIMA DAY |ATSILIEPIMAI
8.30 – 9.00 |
Registracija |
9.00 – 9.50 |
Artūras Zuokas |
9.50 – 10.25 |
Ieva Blažytė Prekės ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose: Švyturio atvejis. (Švyturys) |
10.25 – 10.45 |
Kavos pertraukėlė |
10.45 – 11.30 |
Simona Launikonytė Limited edition: problemų ieškojimas ar būtinybė? (BIOK laboratorija) |
11.30 – 12.30 |
Valdas Dambrava Diskriminacinė reklama: klaidos prekių ženklų komunikacijoje ir kaip jų išvengti? (Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba) |
12.30 – 13.30 |
Pietų pertrauka* |
13.30 – 14.30 |
Arvydas Rimas Naujos eros vaizdo komunikacija: kaip ją išnaudoti savo prekinio ženklo komunikacijai? (TV3) |
14.30 – 15.30 |
Aivars Smits Iššūkiai duomenų eroje (angl. Challenges in the era of data)* (Mindshare) * pranešimas bus skaitomas anglų kalba |
15.30 – 15.45 |
Kavos pertraukėlė |
15.45 – 17.15 |
Andrius Užkalnis Iš kur aš atsiradau: asmeninio prekės ženklo gimimas |
17.15 – …. | Networkingas, vynas, degustacijos |
* pastaba: pietūs neįskaičiuoti į kainą
Miesto prekės ženklas: nuoseklus istorijų pasakojimas ar pavienės viešinimo akcijos?
Kūrybiškas ir modernus, inovacijų ir investicijų traukos centras. Drąsus ir kiek įžūlokas. Vilnius toks yra ar tik norėtų būti? Kiek kainuoja ir užtrunka miesto įvaizdžio Lietuvoje ir užsienyje kūrimas, ar investicijos atsiperka? Vilniaus meras A. Zuokas papasakos, kaip kuriamas ir valdomas miesto prekės ženklas, kokios komunikacijos priemonės ir viešųjų ryšių technologijos naudotos kuriant Vilniaus prekės ženklą, kaip atkreipti dėmesį į visuomenei ir miestui svarbias problemas pasitelkiant istorijų pasakojimą, asmeninį įvaizdį ir nestandartinius sprendimus. A. Zuokas taip pat plačiau pristatys naująjį Vilniaus ženklą, sukurtą prieš pusmetį siekiant pritraukti daugiau užsienio turistų, kuris simbolizuoja netikėtą miesto patirtį.
Pranešėjas: Artūras Zuokas – žinomas Lietuvos politinis bei visuomenės veikėjas, Vilniaus meras. Savo karjerą pradėjo kaip karo korespondentas, vėliau pasuko verslo keliu: Vilniuje atidarė pirmąją „United Colors of Benetton“ parduotuvę bei „McDonald’s“ greito maisto restoraną. 2000 m. A. Zuokas pirmą kartą išrinktas Vilniaus meru, vėliau keliskart perrinktas, yra gavęs labiausiai pasižymėjusio pasaulyje jauno žmogaus („The Outstanding Young Person of the World 2002“) apdovanojimą, du kartus išrinktas jauniausiu Europoje sostinės meru. A. Zuokas garsėja drąsiomis ir novatoriškomis idėjomis, kurias sėkmingai taiko formuodamas Vilniaus miesto įvaizdį. Viena iš plačiausiai nuskambėjusių A. Zuoko akcijų – neteisėtai pastatyto automobilio pervažiavimas šarvuočiu.
Prekės ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose: Švyturio atvejis
Pastaruoju metu dažnai konstatuojama, kad socialinius tinklus būtina įtraukti į bet kurios organizacijos marketingo strategiją. Atrodytų, dabar tai padaryti galimybių kur kas daugiau, mat prieigą prie socialinių tinklų žmonės turi tiesiog savo kišenėse – net 87% išmaniųjų telefonų turėtojų juose naudojasi socialiniais tinklais (PricewaterhouseCoopers duomenys). Vis dėlto šias galimybes išnaudoti pasiseka ne visiems.
Kokia socialinės medijos rolė marketingo mikse? Ar specifinio turinio kūrimas tikrai yra karalius (angl. content is the king)? Ar būtina turėti daugiau gerbėjų nei konkurentai – kaip auginti gerbėjų bazę neprašant paspausti „patinka“? Kokie iššūkiai tiesiogiai bendraujant su prekės ženklo gerbėjais ir priešiškai nusiteikusiais? Į šiuos klausimus atsakys ir išmoktomis pamokomis pasidalins „Švyturio“ produkto vadovė.
Taip pat įsigilinsime į integruotą komunikaciją ir jos galimybes, Ieva pasidalins pavyzdžiais, kaip „Švyturys“ save išbandė projektuose, kai socialinė medija, BTL veiksmai bei digital komunikacija buvo sujungti į vieną.
Pranešėja: Ieva Blažytė – „Švyturio“ produkto vadovė, pelnytai daug dėmesio skirianti virtualios reklamos ir komunikacijos projektams. Ieva tiki, jog yra mažai produktų, socialesnių už alų, ir ieško neeilinių būdų paliesti jaunąją klientų kartą socialinės medijos kanalu.
Limited edition: problemų ieškojimas ar būtinybė?
Nauji produktai – tikras galvos skausmas: rinkos tyrimai, produkto vystymas ir produkto įvedimas į rinką kainuoja ne tik daug pinigų, bet suryja ir nesuskaičiuojamą kiekį vidinių resursų. Tuo tarpu iš dešimties rinkoje pasirodžiusių produktų per trejus metus lentynose išgyvena vos trejetas (TNS duomenys).
Jeigu naujienos išgyvena taip trumpai, ar verta jas išvis siūlyti rinkai? Kaip prekės ženklas gali patenkinti amžiną šiuolaikinio vartotojo naujovių alkį? Kaip įtikinti vidinius įmonės skeptikus, kad naujovių reikia? Visa tai – klausimai, kurių atsakymus išgirsite pranešime.
Pranešėja: Simona Launikonytė – „BIOK laboratorijos“ rinkodaros projektų vadovė, atsakinga už prekinius ženklus „Margarita“ ir „Ecodenta“. Rinkodaros ir pardavimų srityje Simona dirba jau daugiau nei 5 metus. Patirties sėmėsi ne tik Lietuvos, bet ir Vokietijos įmonėse. LiMA Day Vilnius 2014 metu Simona aptars rinkodaros sprendimus, kurie buvo pritaikyti vystant prekių ženką „Ecodenta“, pasidalins pastebėjimais apie tai, kas padeda vartotojų dėmesį atkreipti į lietuvišką kosmetiką bei atskleis paslaptį, kodėl dantų pasta tapo juoda.
Diskriminacinė reklama: klaidos prekių ženklų komunikacijoje ir kaip jų išvengti?
Ar kada susimąstėte, kad reklamos kūrime „koją pakišti“ gali lygių galimybių reikalavimai? Net jei atsakėte teigiamai, dėl įvairių priežasčių tiek Lietuvoje, tiek užsienyje kasdien į eterį išleidžiama ne viena kurią nors socialinę grupę ar grupes diskriminuojanti reklama. Nepastebėsite patys – atsiras, kas apskundžia, todėl susipažinti su esminėmis nuostatomis ir pasimokyti iš svetimų klaidų ne tik įdomu, bet ir naudinga.
Pranešimo metu sužinosite apie esminius iššūkius dėl lygių galimybių, su kuriais susiduria reklamos kūrėjai ir prekių ženklų atstovai Lietuvoje. Taip pat išgirsite, kokių skundų dėl diskriminacinės reklamos dažniausiai sulaukiama ir kokia tokių skundų baigtis. Be to, susipažinsite su įdomiausiais diskriminacinės reklamos ir gerosios praktikos pavyzdžiais bei suprasite, į ką reikėtų atkreipti dėmesį patiems kuriant reklamas.
Pranešėjas: Valdas Dambrava – patarėjas viešiesiems ryšiams Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyboje, kurioje dirba jau nuo 2004 m. Be to, Valdas įvairioms auditorijoms skaito pranešimus ir veda seminarus lygių galimybių tematika tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Ryšių su visuomene srityje Valdas dirba jau daugiau kaip 15 metų. Šių metų LiMA Day konferencijoje pranešėjas pristatys diskriminacinės reklamos pavyzdžius ir pasidalins savo įžvalgomis, kaip išvengti tų klaidų, kurias jau padarė kiti.
Naujos eros vaizdo komunikacija: kaip ją išnaudoti savo prekinio ženklo komunikacijai?
Kaip dažnai informacijos paieškai, laiškų skaitymui, socialinių tinklų tikrinimui ir komunikacijai naudojate išmaniuosius įrenginius? Jums įdomų vaizdo turinį peržiūrite kur norite, kada norite ir kaip norite? Tikriausiai šiandien tai darote kur kas dažniau nei prieš metus ar du. Ateityje neabejotinai tai darysite ir dar dažniau, pasitelkdami technologiškai vis naujesnes priemones. Populiarėjant išmaniesiems telefonams ir kitiems įrenginiams, keičiasi vartotojų įpročiai ir pasiekiamumas, dėl to susidaro poreikis peržiūrėti komunikaciją ir prisitaikyti prie naujai susiformavusių poreikių.
Pranešimo metu sužinosite apie ankstyvuosius mobiliųjų prietaisų panaudojimo atvejus prekių ženklų komunikacijoje bei išmaniųjų prietaisų skverbimąsi į būtent vaizdinę prekių ženklų komunikaciją. Pranešėjas taip pat aptars vaizdo komunikacijos galimybes, kurias galėtumėte išnaudoti prekių ženklų valdyme šiandien ir ateityje.
Pranešėjas: Arvydas Rimas – UAB „Tele3“ kūrybos direktorius. Daugiau nei 16 metų patirtį turintis verslo ir marketingo ekspertas taip pat veda seminarus ir mokymus marketingo ir komunikacijos srityse. Šių metų konferencijoje LiMA Day Vilnius Rimas pasidalins savo įžvalgomis apie tai, kaip šioje pokyčių eroje efektyviai išnaudoti vaizdo komunikaciją prekės ženklo valdyme.
Iššūkiai duomenų eroje (angl. Challenges in the era of data)*
*pranešimas bus skaitomas anglų kalba
Gyvename duomenų eroje. Duomenų iš įvairių šaltinių tiek daug, kad efektyviai juos valdyti ir pritaikyti versle tampa vis sudėtingiau. Didieji duomenys (angl. big data) sunkiai struktūruojami ir analizuojami, todėl tinkamų jų apdorojimo sprendimų paieška tampa tikru iššūkiu. Ar jau turite duomenų rinkimo strategiją?
Pranešimo metu sužinosite, kaip Baltijos šalyse ir konkrečiai Lietuvoje veikia didieji duomenys ir kokius marketingo sprendimus jais remiantis galima priimti. Pranešėjas taip pat papasakos apie marketingo komplekso modeliavimą, atsižvelgiant į didžiuosius duomenis, ir jo ryšį su pardavimais. Be to, sužinosite, kaip efektyviai pritaikyti duomenis žiniasklaidos pirkimams (angl. media buying).
Pranešėjas: Aivars Šmits – verslo planavimo vadovas Baltijos šalims žiniasklaidos agentūroje „Mindshare“. Aivars buvo atsakingas už vietinio ir globalaus žiniasklaidos planavimo įrankio vystymą ir įgyvendinimą Baltijos šalyse. Žiniasklaidos versle Aivars dirba nuo 2005 m., o duomenų analizę praktikuoja jau daugiau nei 13 metų. Konferencijos LiMA Day Vilnius 2014 metu Aivars Šmits papasakos, kaip susidoroti su duomenų apdorojimo ir pritaikymo iššūkiais ir sėkmingai „įdarbinti“ duomenis prekių ženklų marketinge.
Iš kur aš atsiradau: asmeninio prekės ženklo gimimas
Įpratome galvoti, kad organizacija – svarbesnė už pavienį asmenį. Rašytojui svarbu, girdi, ne tai, kas jis, bet kas jį spausdina, televizijos žmogui – kokiame kanale jį rodo. Nesvarbu, kas sukūrė mėsainį, svarbu, kaip platinamas. Be jokio ypatingo pranešimo situacija pradėjo keistis: vis daugiau prekių ir paslaugų parduodama „per asmenį“, tai yra, per veidą, kuris yra prekės ženklas. Tik vartotojui nebereikia primityvios, senovinės sąsajos, kai žinomas asmuo nusifotografuodavo su gėrimo buteliu „Pirkite šį viskį“. Viskas sudėtingiau, labiau organiška, asociacijų tinklas subtilesnis. Tačiau pirkimo sprendimus priekin varo žmonės-prekės ženklai. Viena vertybių, kurią jie sukuria, tai vartotojo sprendimo palengvinimas: nors manome, kad pasirinkimų gausa yra savaiminis privalumas, vartotojas nori įsakmaus parodymo ir sprendimo priėmimo iš aukščiau.
Pranešėjas asmeniniu pavyzdžiu parodys žmogaus-prekės ženklo evoliuciją, kuri Lietuvoje šluoja ir griauna senas taisykles.
Pranešėjas: Andrius Užkalnis – keturių knygų autorius ir publicistas, šiuo metu rašo „Lietuvos rytui“, „Pinigų kartai“, „Verslo klasei“, veda „Žinių radijo“ laidą, yra maisto kritikos portalo „Laukinės žąsys“ sumanytojas ir vyriausias redaktorius. Anksčiau vedė BTV laidą „Užkalnio 5“, prieš tai – 16 metų gyveno ir kūrė Didžiojoje Britanijoje, dirbdamas BBC redaktoriumi ir įvairių geografinių skyrių vadovu.
SEM.LT – LiMA skaitmeninės rinkodaros agentūra
Socialus marketingas - LiMA Facebook marketingo partneris
DELFI – LiMA naujienų portalas
Ad Verum – LiMA komunikacijos agentūra
Ekonomika – LiMA laikraštis
Bizzy – LiMA dizaino agentūra
LiMA Day draugai:
LRT OPUS – informacinis partneris
Neptūnas – renginio vanduo
SRS servisas – renginio reklamos gamyba
Media Traffic – renginio reklama viešajame transporte
Ilmis Ilmito – renginio fotografas
Kas yra LiMA DAY?
LiMA DAY – vienas didžiausių ir laukiamiausių renginių Lietuvoje ne tik LiMA nariams, bet ir visai marketingo bendruomenei. Čia susirenka keli šimtai marketingo profesionalų pasidalinti patirtimi ir trend‘ais, pasisemti idėjų, įžvalgų ir žinių iš Lietuvos ir užsienio praktikų bei teoretikų.
LiMA DAY konferencijos vyksta visuose Lietuvos LiMA skyriuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose) jau kelerius metus iš eilės. Jose jau kalbėjome apie marketingo ateitį 2020-aisiais, turinio marketingą, emocinį marketingą, įvaizdžio svarbą, pardavimus internete, B2B marketingą ir t.t.
Kam skirta?
Renginys skirtas marketingo bendruomenei: prekės ženklų vadovams, marketingo vadovams ir vadybininkams, komunikacijos specialistams. Tema taip pat aktuali pardavimų ir produktų vadybininkams ir vadovams, įmonių vadovams bei smulkaus verslo savininkams
Aleksandras Golod LiMA DAY – tai vieni geriausių marketingo renginių Lietuvoje. Juose visada pasisemi naujų idėjų, gauni vertingų žinių ir pabendrauji su kolegomis iš visos Lietuvos. Drąsiai rekomenduoju visiems save gerbiantiems marketingo specialistams ir profesionalams. |
|
Saulius Kazlauskas „LT institutas” kūrybos ir mokslo direktorius LiMA DAY man – įdomiausias marketingo renginys. Sveika konkurencija tarp miestų kelia renginio kartelę vis aukščiau bei kasmet įneša intrigos. O daugiausiai vertės konferencijai suteikia pats jos formatas – visas pusdienis (diena), skirtas vienai konkrečiai temai – duoda vertingų įžvalgų net ir labiausiai patyrusiems specialistams. |
|
Jekaterina Tarejeva LiMA DAY konferencijas rekomenduoju tiek profesionalams – marketingo vadovams, tiek „mėgėjams“ – kitų sričių vadovams ir vadybininkams. Išsami programa, puikūs pranešėjai ir išskirtinių gabumų bendraminčiai per sąlyginai trumpą laiką supažindino su naujomis rinkodaros tendencijomis, efektyvesniais komunikacijos būdais ir kanalais, neišnaudotomis socialinių tinklų galimybėmis. |
|
Marta Paliukienė „Gera dovana“ marketingo projektų vadovė LiMA DAY konferencijų temos visuomet labai geros ir įdomios. Didžiausią įspūdį padarė užsieniečiai pranešėjai renginių metu. Labai teigiami atsiliepimai iš visų LiMA DAY konferencijų. Iš LiMA DAY tikiuosi, kad bus pakviesti didelių kompanijų atstovai, taip pat iš užsienio šalių. Ypač svarbu temos aktualumas, kad būtų pritaikoma realybėje. |
|
Arijus Žakas Visiems, kurie vadina save marketingo specialistais, LiMA DAY renginiai turėtų būti privalomi. Prisimenant praėjusių metų renginį ir vertinant jo kokybę, manyčiau, kad kaina buvo per žema. Todėl jeigu šiais metais kaina išliks tokia pati, bilietą reikia pirkti kaip įmanoma greičiau. |