<

LiMA DAY KAUNAS'2014

 

 

LiMA DAY KAUNAS'2014   

                            

Metų renginys Kaune!

 

 

LiMA DAY KAUNAS'2014. KOMUNIKACIJA PASIEKIANTI TIKSLĄ

 

Renginys vyko 2014 m. spalio 08 d. Verslo lyderių centre (BLC), K.Donelaičio g. 62 / V.Putvinskio g. 53, Kaunas.

 

  

  

 

Apie ką?

Šių metų LiMA Day Kaunas pranešėjai dalinosi savo patirtimi ir įžvalgomis komunikacijos srityje. Konferencijos dalyviai sužinojo tiek apie žodžio galią, tiek apie įtakos darymą ir manipuliacijas žaidžiant informacinius karus. Tikimės, kad LiMA Day Kaunas dalyviai gautas žinias komunikacijos srityje, sėkmingai pritaikys savo profesinėje veikloje ir padidins organizacijos vertę.

 

Kas yra LiMA DAY?
LiMA DAY – vienas didžiausių ir laukiamiausių renginių Lietuvoje ne tik LiMA nariams, bet ir visai marketingo bendruomenei. Čia susirenka keli šimtai marketingo profesionalų pasidalinti patirtimi ir trend‘ais, pasisemti idėjų, įžvalgų ir žinių iš Lietuvos ir užsienio praktikų bei teoretikų.

LiMA DAY konferencijos vyksta visuose Lietuvos LiMA skyriuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose) jau kelerius metus iš eilės. Jose jau kalbėjome apie marketingo ateitį 2020-aisiais, turinio marketingą, emocinį marketingą, įvaizdžio svarbą, pardavimus internete, B2B marketingą ir t.t.

 

Kada vyko LiMA DAY KAUNAS'2014?
Spalio 08 d. 

Kokie buvo pranešėjai?

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius; Ilzė Butkutė; Kęstutis Gečas; Artūras Olšauskas.

 

Kam skirta?

LiMA Day Kaunas skirtas visiems besidomintiems marketingu ir komunikacija. Čia įdomių ir profesinei veiklai naudingų įžvalgų ras tiek pradedantieji, tiek pažengę.

 

RENGINIO PROGRAMA

 

12:00-12:30 Registracija

 

12:30-13:30 Kaip pasiekti vartotojų galvas ir širdis? 

Pranešimo metu sužinosite apie integruotus projektus, kurie apjungia kelias žiniasklaidos priemones ir įtraukia vartotojus. Galėsite susipažinti su lietuviškais ir užsienio media projektų pavyzdžiais. Sužinosite, ką ir kaip panaudoti rytoj grįžus į biurą.

 

Pranešėjas: Artūras Olšauskas – „Media House“ verslo vystymo vadovas, dirbantis komunikacijos srityje su žmonėmis ir prekės ženklais.

 

 

 

 

13:30-14:30 Informaciniai karai – įtaka, manipuliacijos, stereotipizacija 

Informaciniai karai kariaujami ne tik propagandos tikslais. Ką daryti, kai tave užpuola konkurentai? Kaip efektyviai keisti visuomenės nuomonę ir neleisti, kad tave paverstų „blogiuku“? Šiems tikslams netinka klasikinė „švelnioji“ komunikacija, informaciniai karai yra informacinė konkurencija, netgi kova, tam tikri šachmatai, kai būtina ne tik komunikuoti, bet ir stebėti konkurentus, analizuoti ir nuspėti jų veiksmus.                                                                                                        

Pranešėjas: Kęstutis Gečas – „INK agency“ vyr. partneris, komunikacijos ir žiniasklaidos srityje dirba jau daugiau kaip 22 metus.

 

 

 

14:30-15:00 Pertrauka

 

15:00-16:00 Tekstas yra spąstai

Pranešimo metu sužinosite apie teksto galią: apie gero teksto gebėjimą pavergti skaitytoją, įtraukti jį, prisijaukinti, sušildyti ir įkvėpti. Ir apie blogo teksto galią atbaidyti – skaitytoją, draugą ar potencialų pirkėją. Koks tekstas mus žavi, koks hipnotizuoja, kada patikime tuo, ką skaitome? Kuris žodis įkvepia, o kuris – kelia mums stresą? Ir kaip spendžiant spąstus savo skaitytojams neįkliūti patiems?

 

Pranešėja: Ilzė Butkutė – septynerius metus dirbo reklamos srityje idėjų ir tekstų kūrėja, trejus – dalyvauja kūrybiško ugdymo projektuose mokyklose, rengia poezijos, kūrybinio rašymo dirbtuves vaikams ir suaugusiems.

 

16:00-17:00 Komunikacijos galia – kaip šiandieniniame pasaulyje tapti įdomiu didelėms auditorijoms? 

„Starkaus ir Radzevičiaus kelionės“ –  daugiau nei pavadinimas. Ko gero, tai  stiprus prekės ženklas mūsų visų sąmonėje. Garsus duetas, sugebėjęs paversti aistringiausią pomėgį keliauti  itin sėkmingu projektu, eilę metų stebina vis naujais sumanymais. Nesvarbu kokią šalį keliautojai bepasirinktų, televiziją ir internetą nuolat užkariaujantys kelionių dienoraščiai, pritraukia minias bendraminčių. Kas tai lemia? Netradiciniai maršrutai ir charizma ar tinkamai valdoma komunikacija? Pranešimo metu sužinosite kokį vaidmenį kelionių verpete atliko komunikacija ir kokios priemonės reikalingos norint savo pomėgį paversti sėkmingu projektu.

 

Pranešėjai: Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius – žinomi žurnalistai, TV laidų vedėjai ir nenuilstantys keliautojai.  Nuo 2007 m. net 9 projektuose įveikė tūkstančius kilometrų. Šiuo metu Indijoje filmuojasi komedijoje „Šventa karvė“.

 

17:00-18:00 Renginio įspūdžių aptarimas, pasidalinimas patirtimi prie vyno taurės

Vieta: Verslo lyderių centras, restoranas „Architektai“ (K. Donelaičio g. 62 / V.Putvinskio g. 53, Kaunas)

 

APIE PRANEŠĖJUS

 

Artūras Olšauskas

Prieš 10 metų vadovavo „Best Marketing“ ir organizavo mokymus rinkodaros profesionalams (Password, Wazzap, Best Internet). Prisidėjo prie pirmųjų „Login“ konferencijų vystymo. Vienas iš „Lemon Labs“ (sprendimai mobiliesiems įrenginiams) įkūrėjų. Prieš 5 metus sukūrė interneto skyrių žiniasklaidos planavimo agentūroje „Media House“. Šiuo metu yra verslo vystymo vadovas ir kartu su kolegomis kuria komunikacijos strategijas daugiau nei 20-čiai prekės ženklų.

 

Kęstutis Gečas

„INK agency“ vyr. partneris, komunikacijos ir žiniasklaidos srityje dirba jau daugiau kaip 22 metus. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Tarybos pirmininkas, tinklaraščio apie reklamą ir komunikaciją „Dansu Dansu“ bendraautorius. Dirbo ir dirba su tokiais prekės ženklais kaip ERGO, Blue Bridge, Alma littera, Dalkia, Vilniaus energija, SEB.

 

Ilzė Butkutė

Septynerius metus dirbo reklamos srityje idėjų ir tekstų kūrėja, trejus - dalyvauja kūrybiško ugdymo projektuose mokyklose. Tačiau žodis, kalba, tekstas, žaidimas žodžiais Ilzei buvo artimas nuo vaikystės, o po darbo dienos reklamos agentūroje ar mokykloje ji su malonumu rašydavo toliau - eilėraščius ir dienoraščius. Pirmoji jos poezijos knyga pelnė prizą už ryškiausią metų debiutą ir buvo įtraukta į kūrybiškiausių knygų dvyliktuką. Antroji, "Atleisk savo šefą", tapo praktiniu vadovu susidūrusiems su neetiškais darbdaviais. Šiandien Ilzė rengia poezijos, kūrybinio rašymo dirbtuves vaikams ir suaugusiems ir visoje Lietuvoje organizuoja seminarus apie kasdienės kalbos magiją - "Efektyvių žinučių dirbtuves".

 

Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius

Žinomi žurnalistai, TV laidų vedėjai ir nenuilstantys keliautojai.  Nuo pat 2007 m. visa Lietuva nuolat seka šio dueto nuotykius, kuriuose įdomiai ir išmoningai perteikiama kaskart vis nauja šalis, atskleidžiami ne tik akiai gražūs, bet dažnai ir pavojingi pasaulio kampeliai. Tūkstančiai kilometrų įveikti projektuose: „Afrika.lt“, „Šilko kelias“, „Tuk tuk Indija“, „Mylių Amerika“, „Pagaminta Kinijoje“, „Kartą Pietų Amerikoje“, „Kitą kartą Pietų Amerikoje“, „Su Būda per džiungles“, „Visos Australijos dulkės“. Šiuo metu keliautojai aktorių duonos ragauja Indijoje, kurioje filmuojama komedija „Šventa karvė“.