<

Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

CRM nauda – ką verta žinoti apie procesų valdymo galimybę įmonėje

Data: 2015 m. vasario 04 d.

Klientų skaičius ir pardavimų rezultatai netenkina, kas dėl to kaltas: žmonės, procesai ar netinkama santykių su klientais vadyba?

Apie santykių su klientais valdymo sistemas (CRM*) sklando daug mitų: nuo dažniausiai žlungančios sistemos iki stebuklingus rezultatus duodančio sprendimo. Ar tiesa, kad siekiant geresnių pardavimo rezultatų, be CRM neįmanoma apseiti? Ką būtina tiksliai žinoti apie komplikuotą CRM sistemų specifiką? Į šiuos ir kitus klausimus gausite atsakymus šiame seminare, kurio metu aiškiai ir paprastai bus pristatyti CRM įrankiai, jų vieta pardavimo procese, problematika ir pagrindiniai akcentai, ką būtina įvertinti prieš priimant sprendimą diegti ryšių su klientais valdymo sistemą (pasirengimas, rizikos, projekto terminai, iššūkiai ir pan.).

 

*CRM – santykių su klientais vadyba (akronimas, angl. Customer Relationship Management), tai verslo strategija, skirta pritraukti klientą ir užsitikrinti abipusę naudą patikimoje ir skaidrioje verslo aplinkoje.

 

Pranešėjas: Linas Stankevičius – įmonės, užsiimančios verslo valdymo ir paslaugų pardavimo procesų optimizavimo, bei diegiančios Verslo klientų aptarnavimo standartus ir CRM sistemas, ex. pardavimų vadovas.

 

Sritis:

Marketingas, vadyba

Tema:

Ryšių su klientais valdymo sistemos

Skirta:

Pradedantiems, pažengusiems, patyrusiems specialistams, vadovams

Forma:

Vakarinis seminaras

Vieta:

Šiaulių universiteto bibliotekoje, 411 auditorijoje, Vytauto g. 84, Šiauliai

Parkavimas:

(...)

Data:

2015 m. vasario 4 d. 18:00 val.  (trečiadienis)

Trukmė:

~2 val.

Dalyvavimo sąlygos:

LiMA nariams: nemokamai

Turintiems seminarų abonementus: nemokamai.
Kitiems: vienkartinis bilietas 15 € + PVM

Organizatorius:

LiMA Šiaulių skyriaus valdyba, siauliai@lima.lt