<

Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

LiMA DAY ŠIAULIAI

Data: 2014 m. vasario 28 d.

 

 

Vasario 28 d., penktadienį, 13 val.

ŠIAULIŲ ARENA, konferencijų salė 
J. Jablonskio g. 16, Šiauliai


LiMA nariams dalyvavimas nemokamas - REGISRACIJA - http://goo.gl/cwtsvu 

Kaina ne LiMA nariams - 99 Lt - bilietai jau prekyboje -http://goo.gl/ZDhwCw



Interneto plėtra sparčiai keičia mūsų komunikacijos įpročius, pirkimo ir pardavimo kanalus. Vartotojai tampa sumanesni, greitesni, labiau informuoti ir mažiau lojalūs. Jie turi ir renkasi galimybę ignoruoti tradicinius media kanalus – išjungti televizinę reklamą, nekreipti dėmesio į reklamą spaudoje ir elektroninėje erdvėje. Marketingo specialistams suprantant, kad tradicinis marketingas šiandien tampa vis mažiau ir mažiau veiksmingas, atsiranda vis daugiau suvokiančių, kad ateityje, pažangių pardavimo profesionalų, sėkmingu pardavimų įrankiu taps kokybiškas turinys.

PROGRAMA:

Seisminiai pokyčiai vartotojų elgsenoje ir naujos rinkodaros kryptys 
Mes esame linkę pervertinti technologijų įtaką trumpuoju laikotarpiu, tačiau ne visuomet įvertiname milžiniškus pokyčius ilgesniu periodu. Interneto plėtra sparčiai keičia mūsų komunikacijos įpročius, pirkimo ir pardavimo kanalus. Vartotojai tampa sumanesni, greitesni, labiau informuoti ir mažiau lojalūs. Ar Jūs pilnai įvertinate šių pokyčių įtaką savo verslui?
Vytautas Kubilius – „Google“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims. 

Tegyvuoja naujas karalius – TURINYS! 
Marketingo komunikacija per gana trumpus kelis dešimtmečius pasikeitė kelis kartus. Būdai, priemonės, kanalai evoliucionavo, nes marketingo specialistų užduotis, kuriant naujus produktus – kuo tiksliau patenkinti vartotojų norus ir apie tai papasakoti patraukliausia forma: tekstu, garsu, vaizdu ar viso šito visuma. Tai kas gi dabar valdys pasaulį ateinantį dešimtmetį? 
• Rytis Buračas – pardavimų ir marketingo konsultavimo įmonės „Permamon LT“ direktorius. 

Vizualaus ir tekstinio turinio kūrimas ir jo rinkodara 
Norėdami būti aktualiu rinkos žaidėju, mes turime 365 dienas be perstojo užsiimti idėjų kūrimu ir jų viešinimu. Vartotojams svarbiausia įrodyti ir paaiškinti, kokie mes esame, ir dėl kokių konkrečių priežasčių mes tokie esame. Šiandien parduodame nebe produktus ar paslaugas, o idėjas, kuriomis pirmiausia tiki ir vadovaujasi pati kompanija ir tik tada komunikuoja vartotojams. 
• Andrius Gricius – reklamos agentūros „Vystymas Group“ įkūrėjas ir vadovas. 

Turinio svarba viešuosiuose ryšiuose ir komunikacijoje 
Naujas iššūkis verslui: jeigu nori būti masinėse informavimo priemonėse – tapk masine informavimo priemone. Pagal atliktus tyrimus daugiau nei pusė JAV įmonių planuoja didinti savo rinkodaros biudžetus turinio kūrimui ir rinkodarai 2014 metais. Geras turinys tarnauja ne tik klientų pritraukimui, bet ir padeda atkreipti didžiųjų media kompanijų dėmesį. Viešieji ryšiai formuoja santykius, turinio marketingas pasakoja istorijas, bet stebuklas marketinge įvyksta, kai šie du dalykai tampa vienu.
• Gintaras Gimžauskas – turinio kūrimo ir komunikacijos agentūros „Contentum“ partneris. 

 

Kaip turinys parduoda jūsų produktą? 
E-verslas, paremtas asmeninėmis rekomendacijomis, daro didelę įtaką pardavimams internetu. Geras turinys internetinėje komunikacijoje nulemia pirkėjo apsisprendimą pirkti. Koks jis būna, kaip ir kokio tipo pirkėjus jis veikia? Ką reikia pasakyti vartotojui, kad jis paspaustų mygtuką "Pirkti"? 
• Vytautas Vorobjovas – e-komercijos ir e-marketingo praktikas, „Digital“ agentūros „Impartner“ verslo plėtros vadovas.


„Makalius.lt“ sėkmės istorija – kai pomėgis tampa verslu 
• Rimvydas Širvinskas – „Makalius.lt“ įkūrėjas ir idėjos autorius. UAB „Travel Deals LT“, administruojančios populiariausią ir didžiausią Lietuvoje kelionių portalą „Makalius.lt“, TV laidą „Makaliaus kelionės“ ir leidžiančios kelionių žurnalą „Makalius.lt“, vadovas.