Konferencija „Marketingo veiklos matavimas: ar jūsų pastangos ir pinigai nenueina veltui?“
2015-11-06, Klaipėda, Kūrybinis inkubatorius "Kultūros fabrikas" Bangų g. 5A | Dalyvauja: 72 | Laisvų vietų skaičius: 78
Negalite valdyti to, ko negalite išmatuoti. Nematuojate savo įmonės marketingo veiklos? Labai gali būti, kad jūsų laikas, energija ir pinigai švaistomi veltui. Praktinis seminaras apie tai, kaip nustatyti teisingus KPI ir išmatuoti ROI bei efektyvinti rinkodarą. Išsiaiškinkite, kuri veikla yra nuostolinga ir jos atsisakykite. Tips&tricks, know-how ir must-know apie marketingo veiklos matavimo metodikas, būdus, kaštus ir naujoves: kaip paprastai, patiems minimaliomis išlaidomis pamatuoti veiklos rezultatus bei rėmimo grąžą? Tik pamatuota veikla yra racionali ir sėkminga. Gaukite maksimalią naudą iš savo verslo.
Lektoriai ir pranešimai:
Tips and tricks PR‘ui išmatuoti.
Sandra Meškauskaitė – RsV konsultantė ir komunikacijos agentūros „Ad verum“ vykdomoji direktorė. 4 metų patirtis aviacijos ryšių su visuomene srityje – buvusi Vilniaus oro uosto ir oro linijų bendrovės „Air Lituanica“ komunikacijos vadovė. 7 metų patirtis koordinuojant projektus sveikatos apsaugos sektoriuje. Pastarųjų kelių metų „arkliukas“ – verslo įmonių vidinė ir išorinė komunikacija, ieškant geriausios „lentynos“ įmonei, kur ją padėti, kad būtų graži ir savimi patenkinta.
Nemokami informacijos šaltiniai
ICONUS – trečius metus skaičiuojanti 7 žmonių rinkodaros konsultacijų komanda, turinti nedidelį duomenų surinkimo centrą ir rinkodaros konsultantus. Be įprastų rinkos tyrimų, apklausų, įmonė atlieka ir žvilgsnio stebėjimo tyrimus, atlieka viešųjų duomenų analitiką ir vis labiau ir labiau keliasi į internetą. Seminaro metu pasidalinsime keletu nemokamų duomenų šaltinių ir vadinamais duomenų „hekais“.
Pranešėjai – ICONUS partneriai Vilius Tamkvaitis ir Algirdas Sabaliauskas – turintys patirties konsultacinėse įmonėse „Business Sweden“, „Civitta“ bei „Senukai“.
Rėmimo ROI grąžos matavimas
Pasirengimas rėmimo grąžos matavimui;
Rėmimo grąžos matavimo objektai;
Rėmimo grąžos matavimo metodikos Europoje ir JAV;
Rėmimo grąžos matavimas festivaliuose „Kino pavasaris“ ir „Mados infekcija“.
Pranešėjas - Mindaugas Morkūnas. Pirmosios rėmimo konferencijos Lietuvoje „Smart Sponsorship“ iniciatorius, kuri kartu su „Verslo žinių” konferencijų centru buvo rengiama 2012, 2013, 2014 metais. Rėmimų srityje dirba daugiau kaip 14 metų. Skaitė pranešimus apie rėmimo rinkodarą Lietuvoje, Italijoje, Kroatijoje, „Verslo žinių“ renginiuose. Dalyvavo daugiau kaip 30-yje rėmimo rinkodaros mokymų, tarp kurių www.sponsorship.com ir www.sportbusiness.com. Dirba su tokių festivalių ir renginių rėmimu kaip „Kino pavasaris“, „Kultūros naktis“, „Mados infekcija“. Anksčiau dirbo su „Be2gether“, „Sostinės dienos“, „Nokia Trends Lab“, „Sobieski Uogos“.
KOG: Rinkodara neracionaliam vartotojui: tikslai ir rezultatų matavimas
Naujausi neuromokslų, sprendimų priėmimo ir kognityvinės psichologijos atradimai pateikia vis daugiau įrodymų apie ribotai racionalų, stipriai nesąmoningą, impulsyvų ir emocinį vartotojų elgsenos pobūdį. Pagrįstai kyla klausimai, kaip tokia vartotojo sampratos kaita keičia vartotojų rinkodaros tikslus ir kokius kelia iššūkius jos rezultatų matavimui. Vis dažniau kvestionuojami iki šiol plačiai taikomi rinkodaros efektyvumo rodikliai ir tyrimo metodai, tačiau kokios egzistuoja jų alternatyvos?
Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG rinkodaros ir komunikacijos instituto mokslų vienas iš steigėjų. Turi 14 metų projektų valdymo ir strateginio planavimo patirtį rinkodaros komunikacijos srityje. Moksliniai interesai apima vartotojų elgsenos psichologinius, socialinius ir kultūrinius veiksnius bei rinkodaros komunikacijos veikimo modelius.
Kaip išsikelti tikslus internetinei reklamos kampanijai ir įvertinti ar ji veikia
Lektorius - Tomas Nemūra - skaitmeninės rinkodaros agentūros „The Chocolate“ vadovas, reklamos mokyklos „Atomic Garden“ skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas, prekių ženklų plėtros ekspertas, sukaupęs ypač daug patirties internetinės bei socialinių tinklų komunikacijos srityse. (Lietuva)
Konferencijos programa:
9.30-10.00 |
Registracija |
10.00-11.00 |
Mindaugas Morkūnas (rėmimo konferencijos Lietuvoje „Smart Sponsorship“ iniciatorius) Rėmimo ROI grąžos matavimas |
11.00-12.00 |
Sandra Meškauskaitė (komunikacijos agentūra „Ad verum“) Tips and tricks PR‘ui išmatuoti |
12.00-13.00 |
Pietūs (dalyviai rūpinasi patys) |
13.00-14.00 |
Marius Kalanta (KOG rinkodaros ir komunikacijos institutas) Rinkodara neracionaliam vartotojui: tikslai ir rezultatų matavimas |
14.00-15.00 |
Tomas Nemūra (skaitmeninės rinkodaros agentūros „The Chocolate“ vadovas) Kaip išsikelti tikslus internetinei reklamos kampanijai ir įvertinti ar ji veikia? |
15.00-15.15 |
Kavos pertraukėlė |
15.15-16.15 |
Algirdas Sabaliauskas (rinkodaros konsultacijų komanda ICONUS.lt) Nemokami informacijos šaltiniai |
16.15-17.00 |
Diskusija, užkandžiai |
Planuojantiems nakvoti – siūlome viešbutį MEMEL HOTEL šalia Kultūros fabriko – pačiame Klaipėdos senamiestyje. Su slaptažodžiu „LiMA“ – Jums bus suteikta 10% nuolaida!
Tema: |
Marketingo veiklos matavimas, KPI |
Sritis: |
Marketingas, komunikacija |
Skirtas: |
Visiems, kurie nori žinoti kaip išmatuoti marketingo veiksmus ir jų efektyvumą |
Forma: |
|
Vieta: |
Kūrybinis inkubatorius „Kultūros fabrikas“ |
Parkavimas: |
Yra |
Data: |
2015 m. lapkričio 6 d. (penktadienis) 8.30 val. |
Trukmė: |
9.30 – 17.00 |
Organizatorius: |
|
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 99 Eur + PVM Įsigykite vienkartinį bilietą --> |
LiMA nariams: 29 Eur + PVM |
Registracijos laikas baigėsi