Naujienos

 

Arijus Žakas. Derybų spąstai: visi prašo didesnio biudžeto, nei reikia, visi žino, kad negaus ir galiausiai visi pralaimi

Data: 2023 m. gruodžio 14 d.

Ar marketingo strategijai įgyvendinti esate gavę tokį biudžetą, kokio prašėte? „Visada prašome daugiau, žinodami, kad neduos, kiek prašome. Ir žinote, kodėl nagauname? O kodėl mes iš viso prašome?! Kodėl turime prašyti biudžeto? Todėl, kad didžioji jo dalis sukasi yra apie tai, kaip įgyvendinti planą. O iš tikrųjų biudžetas yra reikalingas tikslams pasiekti. Jei negaunu biudžeto, vadinasi, nepasieksiu tikslų. Jei gautas biudžetas sudaro 80 proc. To, ko prašiau, tuomet ir tikslo pasieksime ne 100 proc.Bet, jei siekiame faktinio rezultato reikia tokios sumos, kokią nurodome. Aišku, visada galima išsisukti pigiau. Kai neturi biudžeto, lieka kūrybingumas“, metų pabaigoje samprotavo skaitmeninio marketingo ekspertas, daugiau nei 10 metų vadovaujantis skaitmeninės reklamos agentūrai „Soma Agency“ bei 4-erius kūrybos agentūrai „Havas Creative“ Arijus Žakas

 

Skaitykite daugiau čia