<

Naujienos

 

Išrinkta nauja Lietuvos marketingo asociacijos valdyba

Data: 2012 m. birželio 04 d.

Kasmetinio Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) visuotinio narių susirinkimo metu išrinkta nauja organizacijos valdyba – 7 savanoriškais pagrindais dirbsiantys asociacijos nariai. Pagal asociacijos įstatus, valdybos pirmininkas bus renkamas pirmojo valdybos posėdžio metu.

LiMA valdybos nariais 2012-2013 metų kadencijai perrinkti Vilniaus oro uosto komercijos departamento direktorius Simonas Bartkus ir ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ direktorė Ieva Naujalytė. Valdybą papildė penki nauji nariai – UAB „Adnet media“ direktorius Linas Šiautkulis, AB „Locatory.com“ komercijos direktorius Vytautas Vorobjovas, UAB „Fresh media“ direktorius Mindaugas Tautkus, UAB „Orakulas“ marketingo vadovė Liana Jagniatinskytė ir verslininkas Laimis Jančiūnas. LiMA direktoriaus pareigas toliau eis Vytautas Gailevičius, Lietuvos nacionalinės filharmonijos Visuomenės informavimo skyriaus vadovas.

„Šiais metais asociacijos veiklą kreipsime kokybiškų mokymų ir seminarų organizavimo linkme, toliau plėsime veiklą regionuose, skatinsime narių bendradarbiavimą, – sako dabartinis LiMA valdybos pirmininkas S. Bartkus. – Praėjusių metų patirtis parodė, jog ne tik sostinėje verda gyvenimas, – aktyvūs marketingo specialistai dirba visoje Lietuvoje, tad stengsimės vykdyti plėtrą tuose miestuose, kur dar nėra LiMA skyrių“. S. Bartkaus teigimu, pirmųjų naujosios valdybos darbų sąraše – ir naujo LiMA etikos ir geros praktikos kodekso rengimas.

2004 m. įkurta Marketingo specialistų asociacija po ketverių metų tapo Lietuvos marketingo asociacija (LiMA). Asociacijos įstatai numato kasmetinius valdybos rinkimus, vykstančius visuotinio narių susirinkimo metu. Į valdybą slaptu balsavimu renkami 7 nariai. Pirmininkas renkamas iš išrinktų valdybos narių.

Šiuo metu LiMA vienija virš 400 šalies marketingo specialistų. Kiekvienas asociacijos narys turi galimybę per metus dalyvauti daugiau nei 20-yje nemokamų renginių: marketingo seminaruose, konferencijose, mokymuose, narių suvažiavimuose ir kt., taip pat nuolat bendrauja uždaroje, tik nariams skirtoje, interneto diskusijų grupėje.