<

Naujienos

 

Apie verslo paslaptis – viešai LiMA rengiamoje konferencijoje

Data: 2012 m. gegužės 02 d.

Pirmą kartą uostamiestyje šalies verslo atstovai atvirai dalinsis savo patirtimi ir pasakos apie tai, kaip pavyko įgyvendinti kiekvieno verslininko svajonę – užkariauti užsienio rinkas. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA)  Klaipėdos skyrius gegužės 17 dieną, viešbutyje „Amberton”, rengia konferenciją tema „Eksporto marketingas”, kurioje apie sėkmingą verslo plėtrą, gebėjimą rasti kelią į kitų šalių rinkas bei nepasiteisinusias verslo strategijas kalbės ne tik patyrusių Lietuvos įmonių vadovai ir įkūrėjai, bet ir užsienio verslininkai.

„Daug irgarsiai kalbama, jog reikia vystyti eksportą, tačiau dažnai pasigendama praktinių patarimųirrealios pagalbos. Yra lietuviškų įmonių sėkmingai  „prasimušusių“ į užsienio rinkas. Tad kodėl neklausiame jų patarimo? Be abejo, ant lėkštutės niekas genialių sprendimų neatneš, bet  tikrai naudinga išgirsti, kokie rinkodaros keliai  atvedė į sėkmę šias įmones, kurie metodai pasiteisino, o kurie ne.  Pradedantiesiems,  be abejo, bus smalsu išgirsti, ką  verslininkai patartų siekiant atrasti klientų užsienyje“, – apie konferencijos tikslusirlūkesčius kalbėjo renginio organizatorius LiMA Klaipėdos skyriaus valdybos pirmininkas Donatas Jonikas.

Kurias užsienio verslo rinkas pasirinkti šiandien? Kaip užsienio klientai vertina lietuvišką produkciją ir ar požiūris į tai, kas gaminama Lietuvoje keičiasi? Kokios užsienio rinkos bus patraukliausios ateityje? Į visus šiuos klausimus konferencijos dalyviai pateiks savus atsakymus. Taip pat pranešėjai paviešins ir karčias lietuviškojo verslo plėtros į užsienį pamokas, pateikdami nepasiteisinusių praktinių sprendimų pavyzdžius.

Savo patirtimi konferencijoje dalinsis verslo konsultantas, Lietuvos maisto eksportuotojų asociacijos vadovasirvienas iš įkūrėjų Giedrius Bagušinskas, Švedijos garbės konsulas, UAB „Baltic Business Center Klaipėda” vadovas Joacim Bernhardsson, taip pat Lietuvos verslininkai, kuriems pavyko rasti raktą į užsienio šalių rinkas – Raimondas Nausėda, Faustas Tallat-Kelpša, Gintautas Maksvytis. Anot jo,  apie rinkodarą Lietuvoje kalbama gana nemažai – pavyzdžiui, vien praeitais metais LiMA surengė 39 mokymusirseminarus įvairiomis rinkodaros temomis, o šiemet jų planuojama surengti dar daugiau.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) – tai organizacija vienijanti marketingo specialistus ir šia sritimi besidominčius žmones. LiMA suteikia galimybe marketingo specialistams tarpusavyje keistis žiniomis bei praktine patirtimi, tokiu būdu didinti savo vertę rinkoje, o tuo pačiu ir kelti bendrą Lietuvos rinkos vertę. Šiuo metu asociacijai priklauso beveik 400 įvairiausių sričių marketingo specialistų.