<

Naujienos

 

Tomas Bartninkas: kūrybiškumas nėra menininkų privilegija

Data: 2012 m. spalio 10 d.

Pasak reklamos agentūros ASTOS DIZAINAS McCann-Erickson” strategijos vadovo, VU Komunikacijos fakulteto ir Vilniaus Dizaino Kolegijos dėstytojo Tomo Bartninko, kūrybiškumas versle – vienas svarbiausių rodiklių, verčiančių judėti į priekį. Daugiau apie kūrybiškumą versle, jo panaudojimo galimybes bus galima išgirsti spalio 11 d., ketvirtadienį, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojamoje konferencijoje „LiMA Day Vilnius".

 

T. Bartninko teigimu, kūrybiškumas – tai gebėjimas galvoti nestandartiškai, didžiausias kūrybiškumo priešas – darymas, kaip visada, ir nenoras tobulėti. Pasak jo, dvi, atrodytų, nesuderinamos savybės gali daryti stebuklus: „Drąsa ir išmintis veda mus išskirtinumo link. Svarbiausia – nebijoti būti kitokiu, laužyti standartus ir daryti tai protingai, apgalvojus kiekvieną žingsnį. Tik toks kūrybiškumas galimas versle". Žinoma, pasak T. Bartninko, kur yra stagnacija ar monopolija, kūrybiškumas nereikalingas, tačiau daugiau nei 50 proc. pasaulio verslo atstovų būtent tik kūrybiškumas leidžia pasiekti sėkmę.

 

Naujausias kūrybiškumo panaudojimas versle – galimybė pačiam vartotojui susikurti galutinį produktą. Mąstydamas apie Lietuvos įmonių kūrybiškumo išnaudojimą, T. Bartninkas pastebi, kad mūsų tautai trūksta drąsos: „Lietuviams drąsa tolygu beprotybei. Žmonėms sunku suprasti, kad įmanoma vienu metu būti ir protingu, ir drąsiu". Jis įžvelgia, kad prisiminimai apie okupaciją, ramybės neduodanti krizė verčia visuomenę bijoti keistis, stengtis prisitaikyti: „Kita vertus, lankstumas, gebėjimas prisitaikyti – viena iš kūrybiškumo savybių“.

 

T. Bartninkas konferencijoje „LiMA Day Vilnius" pristatys kūrybiškumo išnaudojimo galimybes versle: kaip paprastomis technikomis galima paskatinti savo verslą, perorientuoti ar atrasti naujas erdves. Taip pat konferencijos metu marketingo subtilybes atskleis UAB „BIOK laboratorija“ rinkodaros vadovė Romualda Stragienė, kuri dalinsis patirtimi, kaip į rinką įvesti lietuvišką produktą, tipines rinkotyros klaidas, daromos įvedant naują produktą, – UAB „Rinkos tyrimų centro“ partneris Edmundas Bražėnas, žiniasklaidos planavimo agentūros darbo užkulisių šydą praskleis „Insipred UM“ direktorius Vasaris Oržekauskas, „Socialinės informacijos centro“ tyrimų strategijos vadovė Rūta Gaudiešienė kalbės apie marketingo efektyvumo vertinimą, o dalindamasi mintimis apie visuomenę, konferenciją užbaigs dr. Gintautė Žemaitytė, vizualiojo diskurso semiotikė.

 

2004 m. įsikūrusi Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) šiuo metu vienija daugiau nei 450 marketingo srities specialistų iš visos Lietuvos. „LiMA Day" – tradicinė asociacijos konferencija, pradėta organizuoti miestuose, kuriuose veikia LiMA skyriai – Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Vilniuje. Kasmet LiMA savo nariams ir visiems, dirbantiems marketingo srityje, siūlo išklausyti daugiau nei 30 nemokamų seminarų.

 

„LiMA Day Vilnius" vyks konferencijų centre „Dainava“ (A. Vienuolio g. 4, Vilnius). Renginio pradžia 9.30 val. Bilietai ir daugiau informacijos apie renginį: www.marketingas.org/renginiai