<

LiMA žiniasklaidoje

 

[Verslo žinios] Rinkodaros biudžetuose – didesnė duoklė internetui

Data: 2015 m. vasario 25 d.

Šiemet įmonės rinkodarai planuoja išleisti daugiau kaip pernai, tačiau realybėje augimas gali būti kiek kuklesnis nei 2014 m., rodo Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ atlikta rinkodaros specialistų apklausa.

 

„LiMA“ apklausa rodo, kad 60% bendrovių šiemet planuoja daugiau investuoti į rinkodarą ir komunikaciją. (Pernai tokių ketinimų turėjo 62,3%). Vadinasi, galima tikėtis rinkodaros išlaidų augimo, tačiau jis bus kiek kuklesnis nei pernai.

 

Realybėje išlaidos paprastai auga kiek kukliau nei planuojama: šių metų apklausa rodo, kad ketinimą padidinti rinkodaros biudžetą pernai iš tikrųjų įgyvendino 55% bendrovių (iš planuotų 62,3%).

 

Iki 20% didinti rinkodaros biudžetą šiemet ketina 42% įmonių. 26% apklaustųjų specialistų ketina nekeisti biudžetų dydžio – investuoti tiek, kiek 2014 m.

Skaitykite plačiau