<

LiMA žiniasklaidoje

 

[Verslo žinios] Rinkodaros gudrybės: juoda pasta padėjo parduoti daugiau baltos

Data: 2014 m. gruodžio 28 d.

Vartotojai mėgsta ir ieško naujovių, tačiau ne visada pristatytieji gaminiai išsikovoja tvirtas pozicijas parduotuvių lentynose. Dar vienas būdas, kurį kartais pasitelkia gamintojai, – riboto kiekio išskirtiniai produktai. Ne kiekvienas juos išdrįsta įsidėti į savo pirkinių krepšelį, bet dažnai tai paskatina vartotojus įsigyti kitų klasikinių to prekių ženklo gaminių.

Simona Launikonytė, UAB „Biok laboratorija“ rinkodaros projektų vadovė, pasitelkusi „Nielsen“ tyrimus skaičiuoja, kad kasmet Europoje pasirodo apie 60.000 naujų gaminių.

„Naują produktą pristatyti – brangus malonumas. Pavyzdžiui, mūsų sektoriuje sukurti naują gaminį vidutiniškai užtrunka apie 400 darbo valandų, dar beveik trijų mėnesių reikia, kol jis nukeliauja iki prekybos tinklų. Todėl naujų produktų idėjos susiduria su nemenku pasipriešinimu įmonės viduje“, – Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ surengtoje konferencijoje „Prekės ženklo valdymas. Iššūkiai naujoje marketingo eroje“ pabrėžė p. Launikonytė.

Skaitykite plačiau