Atsiliepimai

 

LiMA B marketingo vadovo kursų dalyvių atsiliepimai:

Man patiko, kad sudėtingi teoriniai dalykai yra išdėstomi aiškiai ir įdomiai su pavyzdžiais kaip tai taikoma praktikoje. LiMA B marketingo vadovo kurso metu konkrečių situacijų analizė moko pamatyti visumą, panaudoti tinkamus skaičiavimus ir priimti konkrečiai įmonei tinkamiausius sprendimus.“ - Alma Baublienė, AB „Žemaitijos pienas“ Žemaitijos pardavimų ir rinkodaros vadovė
„LiMA B kursai skirti marketingo žinovams, kurie ilgesnį laiką darbuojasi toje pačioje rinkoje ar koncentruojasi į specifinę veiklos sritį. Taip pat tiems, kurie ieško būdų, kaip patyrimine intuicija paremtas hipotezes pagrįsti moksliniais modeliais ir įtikinti vadovybę savo idėjos teisingumu.“ - Dovilė Keleraitė-Kapalinskienė, UAB „Exacaster“ marketingo vadovė
„Labai įdomios, vertingos, įkvepiančios paskaitos, naujausios žinios, nauji kolegos su skirtinga patirtimi. Na, ir nelengvi atsiskaitymai :) Nors ir turiu sukaupusi vertingos marketingo vadovo darbo patirties, tačiau po LiMA B kursų jaučiuosi gerokai stipresnė, įgavusi daugiau įrankių, labiau matanti "big picture". Tai buvo labai gera investicija.“ - Monika Limbienė, laisvai samdoma marketingo ir reklamos specialistė, UAB „Bavatar Consulting“ marketingo vadovė
„LiMA B kursai padeda pakelti savo turimas rinkodaros žinias į strateginį lygį, įsitikinti priimamų sprendimų teisingumu ir praplėsti akiratį. Mokymasis vyksta analizuojant realių įmonių atvejus, tad nesunku gautus įrankius ir įžvalgas iškart pritaikyti savo darbe.“ - Sigita Macanko, UAB „Baltimax“ rinkodaros ir komunikacijos specialistė
„Ką turi mokėti marketingo vadovas? Koks marketingo strategijos sudarymo procesas? Kokie modeliai tinkami, o kokie - ne? Su LiMA B radau daugelį atsakymų į savo nesibaigiančius klausimus.“ - Andrius Bruno Rimkūnas, UAB „Monimoto“ CMO / strategijos.lt įkūrėjas
„Didžiulis LiMA B mokymų privalumas - tai, jog mokymai paremti tikrų įmonių situacijų analize. Tokios analizės suteikia gebėjimus kūrybingai, kritiškai bei kryptingai mąstyti sprendžiant rinkodaros atvejus.“ - Sandra Ringytė, ADB „Gjensidige“ rinkodaros projektų vadovė
„Iš B1 dalies gavau daug naudingos informacijos ir praktinių metodu, kurių nemažai jau pritaikiau savo darbe. Patys LiMA B kursai padėjo man plačiau pažvelgti į marketingo teikiamas galimybes, susisteminti savo vykdomą veiklą ir svarbiausia susiskaičiuoti laukiamą rezultatą.“ - Diana Sabinskienė, UAB „Gaschema“ marketingo vadovė
Gerus metus svarsčiau sertifikuotis LiMA B ar ne, ilgai dvejojau, ar rasiu laiko ir jėgų pasiekti pageidaujamą rezultatą. Džiaugiuosi, kad ryžausi, nes gautos koncentruotos žinios, įgyta patirtis ir nuostabūs bendramoksliai atpirko visas pastangas. Jei yra daugiau tokių dvejojančių kaip aš, siūlau surasti kelis vakarus per savaitę ir bent išklausyti  paskaitas. Be abejonės, tai tikrai yra viena iš geriausių investicijų į save. - Asta Ulė, „Evisit LT“ projektų vadovė, rinkodaros konsultantė

„Esu labai patenkinta LiMA B marketingo vadovo kursais. Pirmiausia dėl profesionalių dėstytojų, kurie negaili energijos perteikdami informaciją. Smagu ir tai, kad apžvelgiama ne viena aktuali teorija, kurią galima pritaikyti analizuojant tam tikrus, jau paruoštus, įmonių atvejus ir, žinoma, pritaikyti savo įmonei.

Jei galvojate, kad kursai bus per sunkūs ir geriau jų nepradėti, tai tiesiog patarčiau mesti sau iššūkį, susikaupti ir užsibrėžti tikslą. Po mokymų turėsite ne tik naujų žinių, labiau pasitikėsite savimi, bet ir naujų bendraminčių Linkedin kontaktuose.“ - Greta Petrauskaitė, UAB ,,Baltimax“ marketingo vadovė 

Tarptautinis LiMA marketingo vadovų sertifikavimas buvo investicija, kuri pradėjo atsipirkti jau nuo pirmųjų paskaitų. Profesionalūs, savo darbą mylintys dėstytojai suteikė didžiulį kiekį teorinių ir praktinių žinių, kurias norėjosi nieko nelaukus taikyti konkrečiose darbo situacijose. Šios studijos padėjo platesniu kampu pažvelgti į rinkodaros vaidmenį versle ir labiau pasitikėti savo, kaip strateginių sprendimo priėmėjos, jėgomis.“ - Morta Šmitaitė, nepriklausoma rinkodaros ir viešųjų ryšių ekspertė

LiMA B kursų programa, lektoriai, egzaminavimo tvarka čia >>>

 

LiMA A marketingo specialisto kursų dalyvių atsiliepimai: 

„LiMA A kursai puikiai išpildė savo pažadą - suteikė tvirtą teorinį pagrindą marketingo žinioms. Kursų metu į daugybę darbo praktikoje intuityviai taikomu metodų sugebėjau pažvelgti iš teorinės pusės ir tai atvėrė daug kelių tobulėjimui. Puiki pradžia norintiems į marketingą žiūrėti kaip į darnią ekosistemą, kur egzistuoja priežasties ir pasekmės dėsniai, o ne atsitiktinį bei užburtą sėkmės/nesėkmės ratą.“ - Lina Ališauskaitė, UAB „Assorti“ produktų grupės vadovė
„Vertingiausia, ką išsinešu iš LiMA A mokymų, yra supratimas. Tai supratimas, kaip ir iš kur turi atsirasti marketingo tikslai, strategija ir taktika. Taip pat supratimas, kodėl marketingas yra neatsiejama įmonės dalis, persmelkianti kiekvieną funkciją, kiekvieną sprendimą ir tikslingai nukreipianti į pelningą  vertės klientui kūrimą.“ - Andrius Ivanovas, UAB „Perfectum Gaudium“ verslo retorikos lektorius, Mykolo Romerio universiteto naujųjų medijų komunikacijos lektorius
„Šie LiMA A marketingo kursai yra puikiai dėstoma, išgryninta, koncentruota informacija, kurią reikia sugerti kaip kempinei. Realūs pavyzdžiai, atvejų analizės ir diskusijos paskaitų metų ne tik leidžia pasitikrinti, pasigilinti turimas, bet įgauti ir naujas žinias. Gautos pamokos, patarimai jau naudojami realiai marketingo srityje. Galiu tik rekomenduoti ir paskatinti nedvejoti.“ - Mindaugas Jonuška, UAB „Sailracer“ – marketingo projektų vadovas
„Informatyvūs, plačios apimties LiMA A kursai, kurie užtvirtina teorines žinias ir per pavyzdžius parodo, kaip teorijos veikia realybėje. Dėsto savo sričių ekspertai, todėl galima pasisemti patirties kaip, kas ir kodėl veikia, kokiose situacijose geriau naudoti vienus ar kitus sprendimus.“ -Jurga Kopūstaitė, OP Corporate Bank plc Lietuvos filialo Baltijos šalių pardavimų koordinatorė
Tikrai naudingai praleistas laikas. Prisiminti pagrindus, kitu kampu pažvelgti į, atrodo, iki skausmo pažįstamą metodiką ar įrankį ir tuo pačiu surišti pavienius elementus į vieningą visumą. Šie LiMA A kursai - puiki patirtis tiek turinio, tiek organizacine prasme.- Giedrė Mačiulienė, COMPAGNIE FRANCAISE D’ASSURANCE POUR LE COMMERCE EXTERIEUR Baltics filialas, marketingo ir komunikacijos vadovė
Lima A marketingo kursai - buvo išties geras sprendimas. Intensyvus, tačiau sistemiškai ir koncentruotai pateiktas kursas ,,sulipdė" mano turimą patirtį ir žinias į stiprų pagrindą. Visą pateiktą teoriją iliustravo praktiniai pavyzdžiai,  o profesionalūs lektoriai yra šių kursų kokybės indikatorius!- Eglė Majauskienė, VšĮ Someljė mokyklos veiklos vadovė
„LiMA A kursai plačiai apžvelgia skirtingas marketingo sritis, leidžia užtvirtinti praktikoje įgytas žinias ir išsibarsčiusią praktinę patirtį susidėlioti į stalčiukus galvoje. Kursuose pateikiama teorinė marketingo medžiaga padeda giliau suprasti kasdienių, įmonėje atliekamų, marketingo veiksmų pagrindą, formuoja teisingą mąstymo kryptį. - Kristijonas Nalivaika, UAB „Monimoto“ marketingo vadovas
Koncentruoti ir intensyvūs LIMA A kursai leidžia sistemiškai pažinti marketingo lauką, ir papildyti turimą patirtį teorinėmis žiniomis. Šie kursai yra puikus pasirinkimas, norint užpildyti žinių spragas, praplėsti akiratį ir kompetencijų ribas. Mokymosi procesas – įdomus ir įtraukiantis, skatinantis nesustoti ir siekti tolimesnio tobulėjimo. - Indrė Pikturnaitė, Aukok.lt prekės ženklo vadovė
2005 metais baigiau VDU verslo informatikos bakalaurą ir MAXIMA rinkodaros departamente pradėjau savo profesinę karjerą. Nuo tada teko dirbti su dešimtimis rinkodaros, reklamos ir komunikacijos profesionalų. Šimtai seminarų, dirbtuvių ir konferencijų padėjo įgyti žinių iš įv. sričių. O LiMA A paskaitos padėjo sudėti šias žinias į vientisą, praktinių žinių pripildytą, dėlionę.“ - Matas Pocius, UAB „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas LiMA valdybos narys 
„LiMA A kursai man suteikė naudingų profesinių žinių ir darbe pritaikomų praktinių įžvalgų. Didžioji dalis kursų sukoncentruota į teorinių marketingo žinių stiprinimą, tačiau strateginio planavimo, rodiklių valdymo bei internetinio marketingo paskaitos buvo ypač naudingos kasdieninių darbo praktikų „atšviežinimui“. Rekomenduoju šį kursą visiems marketingo ir ne tik specialistams, kurie nori įgauti teorinių žinių, sužinoti apie naujausias tendencijas ir įgauti praktikoje pritaikomų įgūdžių. - Laura Prievelytė-Juknė, laisvai samdoma rinkodaros ir komunikacijos specialistė
„LiMA A mokymai man labai patiko ir labai džiaugiuosi tokios koncentruotos, įdomios ir susistemintos medžiagos išdėstymu. Man  tikrai labai patiko ir drąsiai rekomenduoju. Naudos tikrai gavau daug. Jau naudoju ir savo darbe. Man tik pritrūko laiko uždavinių sprendimui. Gal reiktų kažkaip daugiau tam laiko skirti.“ - Remigija Račylienė, AB Prekybos centras VCUP marketingo vadovė
LIMA A marketingo kvalifikaciniai kursai labai sustiprino marketingo teorinius pagrindus, sudėliojo turimas žinias į vienalytę masę, išmokė atpažinti ir pritaikyti įvairius marketingo rodiklius. Buvo nemažas iššūkis, daug jėgų ir laiko pareikalavo pasiruošimas egzaminams. Tačiau šiandien džiaugiuosi, kad šį iššūkį priėmiau, nes ką išmokau, jau taikau praktikoje. - Agnė Barkauskaitė, UAB „Recaras“ marketingo vadybininkė
Žinios ir gebėjimai sukuria didesnę vertę, kai yra sujungiami į sistemą. LiMA A marketingo specialisto kursai turimai patirčiai suteikia darnią, tvarkingą formą, išplečia kompetencijų ribas nagrinėjant esminius teorijos principus ir įkvepia toliau tobulėti plačiuose marketingo sričių vandenyse. Kiekvienas kursų dalyvis atsineša savo unikalų patyrimą, todėl puikiai papildo dėstytojus ir taip leidžia pažinti, kuo gyvena kitų rinkų žaidėjai.- Agnė Šataitė, AB „Lietuvos draudimas" marketingo projektų vadovė
Jei kas svarstote pasimokyti marketingo ir norite platesnės, profesionaliai parengtos programos, LiMA A sertifikavimo kursą tikrai rekomenduoju. Tik pasiruoškite dideliam teorijos kiekiui. Man labai norėjosi daugiau pritaikomumo, bet programos idėja ir yra teorinė. Antroji dalis bus praktiškesnė.“ - Domantas Širvinskas, Mokymų namų „EduMint“ rinkodaros vadovas
Dabartinėje visuomenėje viskas juda ir keičiasi itin greitai, marketingo sritis - ne išimtis. Džiaugiuosi, kad LiMA A kursų metu sėkmingai apjungiama klasikinės marketingo teorijos ir praktiniai pavydžiai, tačiau tuo pačiu metu žvelgiama į rinkos naujoves bei besikeičiantį marketingo specialisto vaidmenį. Įgytos žinios ir kursuose kartu dalyvavusių kolegų patirtis privertė pažvelgti į įmonėje vykdomas veiklas giliau, įvertinti jų naudą, ateities perspektyvas ir dar labiau išgryninti marketingo veiklų planą. - Neringa Urbanė, UAB „Peikko Lietuva“ rinkodaros specialistė

LiMA A kursų programa, lektoriai, egzaminavimo tvarka čia >>>

 

LiMA DIGITAL marketingo specialisto kursų dalyvių atsiliepimai: 

  „Dar kartą dėkoju už vertingus mokymus Rezultatas viršijo lūkesčius. Aukščiausios kokybės teorinės žinios, praktiniai įgūdžiai, įdomūs dėstytojai. Jau mokymų metu pradėjau taikyti gaunamas žinias, pakeičiau užimamas pareigas. Pasiūliau darbdaviui naujus projektus, mintis, idėjas. Sėkmingai jas įgyvendinu”. - Diana Pavlovskaja, skaitmeninės rinkodaros vadybininkė
 

„LiMA digital A kursai neabejotinai  viena iš būtinų disciplinų būsimam marketingo specialistui.  Manau, kad tokio pobūdžio mokymų programos, integruotos į Lietuvos universitetų studijų ar darbo kultūros procesą, ilgainiui užtikrintų pridėtinę vertę šaliai,  tiek individualiai edukuojant žmones. Intensyvus teorinių paskaitų ir praktinių įgūdžių derinimas, bei nepertraukiamas darbas kursų metu sudarė sąlygas efektyviam žinių pasisavinimui ir kasdieniam pritaikymui esamose veiklose bei darbuose.  Tai didžiulė investicija į ateitį ir verslą, nes mes esame maža šalis, kuri neturi gamtinių išteklių.  Mūsų pagrindinis variklis  - skaitmeninėse technologijose lyderiaujantys žmonės, tikintys ir pasitikintys savo mokytojais. Manau, kad šiandien mums reikia vis daugiau aristokratų. Aristokratų  ne pagal visuomenės padėtį, turtus ar diplomų skaičių, o pagal tai, kokias vertybes išpažįsta ir ar turi valios pradėti reikalauti iš savo vadovų idėjų konkurencijos.  Kaip sako Avinash Kaushik: "Most business are data rich, but information poor" , tad nuoširdi rekomendacija mokytis  suprasti informaciją iš esmės -  kartu su LIMA digital.” - Sandra Grokauskaitė, „Lietuvos sveikatos mokslų universitetas“ sveikatos inovacijų vystymo centro specialistė

LiMA DIGITAL kursų programa, lektoriai, egzaminavimo tvarka čia >>>

 

Turite klausimų apie LiMA sertifikavimą?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

LiMA sertifikavimo vadovė

Veronika Davidovičienė

+370 635 11789

sertifikavimas@lima.lt