Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininke išrinkta Rūta Gaudiešienė
Data: 2024 m. kovo 29 d.
„LiMA jau dabar yra vertinama rinkos ir marketingo bendruomenės kaip lyderiaujanti profesinė organizacija. Naujajai valdybai yra tikslas išlaikyti veiklos krypčių tęstinumą ir tuo pačiu – išryškinti ir paspartinti kelias esmines veiklos sritis: atstovauti marketingo specialistų interesus, sukurti reklamos savireguliacijos instituciją, stiprinti tarptautinį marketingo sertifikavimą ir didinti marketingo bendruomenės įsitraukimą. Man didelė garbė dirbti ir vadovauti tokių profesionalių kolegų komandai“, – sako Rūta Gaudiešienė.
Rūta Gaudiešienė turi daugiau nei 20 m. patirtį marketingo ir rinkos tyrimų srityse, yra įgyvendinusi virš 5 tūkst. rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertinės sritys apima strateginį marketingą – prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. Rūta yra sukūrusi reputacijos vertinimo metodologiją ir koordinuoja Lietuvos įmonių reputacijos „Reputacijos indeksas“ tyrimą.
Plačiau skaitykite čia.