Kandidatavimas

 

Kviečiame marketingo vadovus kandidatuoti „Metu CMO'22" rinkimuose!

 

Kandidatas paraiškos pateikimo metu turi būti atsakingas(-a) už įmonės marketingo veiklas ir 2021 metų rezultatus. 

 

Kandidatų paraiškos bus vertinamos atsižvelgiant į įmonės dydį, sektorių ir veiklos rezultatus. Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovavosi rinkdama Metų CMO, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.

 

Paraiškoje pateikti duomenys bus matomi tik konkurso organizatoriams ir komisijos nariams. Konkurso organizatoriai ir komisija pasilieką teisę konkurso eigoje pasitikslinti informaciją ir užduoti papildomus klausimus.

 

Tarp finalininkų patekusių marketingo vadovų (-ių) vardai, pavardės, organizacijos pavadinimas ir pareigos bus skelbiami viešai.

 

Konkurse dalyvauja tik tos paraiškos, kurios yra pateiktos internetinėje formoje iki 2022 m. balandžio 25 d. 23:59.

 

„Metų CMO'22" kandidatavimo paraiška:

 

Paraišką Word formate galite atsisiųsti čia

*

Vardas, pavardė:

*

Kontaktai (tel. numeris ir el. paštas):

*

Jūsų pareigos:

*

Kiek metų dirbate marketingo vadovu (-e)?

*

Kiek metų dirbate marketingo vadovu (-e) dabartinėje organizacijoje?

*

Jei kėlėte savo kaip marketingo vadovo (-ės) kvalifikaciją per pastaruosius 5 metus, išvardinkite kaip?

*

Kokią visuomeninę ir švietėjišką veiklą (dėstymas, savanorystė, straipsniai, pranešimai ar kita) vykdėte 2021 metais?

*

Organizacijos pavadinimas:

*

Jūsų organizacijos veiklos sektorius:

Draudimas
Energetika
Finansai/mokesčiai
Farmacija
Grožis/sveikata
IT/telekomunikacijos
Laisvalaikis
Maistas/žemės ūkis
Mokymai/švietimas/konsultacijos
Nekilnojamasis turtas/statyba
Pramonė
Prekyba
Reklama ir rinkodara
Teisė
Transportas ir logistika
Turizmas
Viešasis sektorius/NVO
Viešbučiai/restoranai
Žiniasklaida/leidyba
Kita
*

Jūsų atstovaujamos organizacijos dydis (paskutinę finansinių 2021 metų dieną):

Įmonės dydžio kriterijus galite rasti čia

Labai mažos įmonė
Maža įmonė
Vidutinė įmonė
Didelė įmonė
*

Jūsų marketingo skyriaus vidutinis darbuotojų skaičius 2021 metais:

*

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo kaip marketingo vadovo sėkmę?**

*

Kokie 2021 m. įgyvendinti veiksmai/projektai turėjo didžiausią įtaką įmonės/įstaigos/prekės ženklo/sektoriaus vertės augimui?**

*

Kokie šių veiksmų trumpalaikiai ir ilgalaikiai rezultatai ir kaip juos matuojate (jeigu tam tikri duomenys yra konfidencialūs, rezultatus nurodykite per pokytį procentais)?

*

Patvirtinu, kad susipažinau ir sutinku su LiMA privatumo politika

Taip

** Vertė, priklausomai nuo sektoriaus, gali būti identifikuojama kaip:
1. teigiamas pajamų, pelningumo, rinkos dalies pokytis;
2. teigiamas požiūrio į prekės ženklą pokytis (žinomumas, įsitraukimo, lojalumas, darbdavio įvaizdis ir pan.);
3. teigiamas veiklos efektyvumo pokytis (pvz.: ROMI, marketingo efektyvumo, struktūros pokyčiai ir kt.);
4. įmonės veiklos procesų, struktūros, klientų aptarnavimo ir vartotojų patirties gerinimas;
5. ar kiti rodikliai, turintys tiesioginę įtaką įmonės/įstaigos/prekės ženklo/sektoriaus vertės kūrimui