Naujienos

 

Vis dar neišnaudota reklamos niša: patarimai verslui, norinčiam reklamuotis „TikTok“

Data: 2022 m. balandžio 08 d.

Žaibišku greičiu visame pasaulyje išpopuliarėjusi vaizdo įrašų platforma „TikTok“ jau spėjo įsitvirtinti dažniausiai naudojamų socialinių tinklų sąraše. Trumpas, lengvo pobūdžio turinys į šią socialinę mediją kasdien pritraukia milijonus vartotojų. Skelbiama, kad dar 2020 metais „TikTok“ visame pasaulyje naudojosi 700 milijonų vartotojų, o 2021-aisiais – jau daugiau nei milijardas. Prognozuojama, kad iki 2022 metų pabaigos, šios platformos vartotojų skaičius išaugs iki 1,5 milijardo.


„TikTok’ui“ tampant neatsiejama socialinių tinklų naudotojų kasdienybės dalimi, prie šių pokyčių nepamiršti prisiderinti turėtų ir verslai. Tad į ką turėtų atsižvelgti prekių ženklai, rinkdamiesi reklamą pas „TikTok“ kūrėjus? Savo patarimais verslo atstovams pranešime žiniasklaidai dalijasi kūrybinės agentūros „Love Media“ socialinių medijų projektų vadovė Gerda Drevininkaitytė.


Pasauliniais duomenimis, vidutiniškai vienas vartotojas socialiniame tinkle „TikTok“ per dieną praleidžia 52 minutes. Šios platformos didžiausią vartotojų dalį sudaro Z ir Alfa kartų atstovai. Būtent dėl šios priežasties, verslams „TikTok“ kanalas gali tapti idealiu pasirinkimu, norint pasiekti jaunąją auditoriją.


Prekių ženklai turi tris galimybes reklamuotis šioje platformoje: pirkdami reklamą, bendradarbiaudami su influenceriais arba kurdami savo ženklo autentišką turinį. Šiuo metu Lietuvoje „TikTok’e“ mokama reklama nėra galima. Tačiau jau trečiame 2022 metų ketvirtyje planuojama atverti prekių ženklams galimybę pirkti reklamą. Be jokios abejonės, su šia galimybe atsiranda ir papildomi iššūkiai – verslams reikės gerai pagalvoti, kaip kūrybiškai pateikti turinį ir būti pastebėtiems. Ir čia mokamos reklamos gali tikrai neužtekti. Tad norėdami jau dabar reklamuoti savo prekių ženklą „TikTok“ tinkle – drąsiai kreipkitės į šios platformos kūrėjus, kurių vaizdo įrašus peržiūri tūkstančiai ar net milijonai vartotojų. Žemiau pateikiame rekomendacijas, kurios pravers, nusprendus rinktis reklamą pas šio socialinio tinklo nuomonės formuotojus.

 

Visas „M360“ straipsnis čia.