Naujienos

 

Paskelbti kūrybiškumo festivalio „ADC*LT“ nugalėtojai: pagrindinis apdovanojimas įteiktas už originalų tvarios pakuotės dizainą

Data: 2021 m. rugsėjo 6 d.

Antrą kartą Lietuvoje vykęs kūrybiškumo festivalis „ADC*LT“ paskelbė laureatus. Bronzos, sidabro arba aukso apdovanojimai įteikti 30 iš 59 finalininkų, o „Grand Prix“ laimėtoju pripažintas Aurimo Kadzevičiaus ir agentūros „Pencil and Lion“ tvarios pakuotės dizaino projektas.

 

Šiemet renginys iš viso sulaukė 168 reklamos ir dizaino kūrėjų darbų. Įteikti tik 4 auksiniai apdovanojimai, kuriuos pelnė agentūros „Milk“, „NeoMam Studios“ bei „Pencil and Lion“.

 

Pastariesiems už projektą „Bee Loop Honey Pot“, kurį kūrė bendrovės „AK Bees Farm“ užsakymu, komisija skyrė net du aukščiausius įvertinimus: pakuotės ir pavienių tvarumo sprendimų kategorijose.

 

Jiems taip pat suteiktas festivalio „Grand Prix“ apdovanojimas ir specialus festivalio rėmėjo „Vinted“ prizas. Šis darbas keliaus varžytis su visos Europos kūrėjais „ADC Europe“ festivalyje.

 

„Ieškojome darbų, kurie būtų paprasti, bet ne prasti, tačiau ne fejerverkais užmaskuojantys idėjos trūkumą. Rinkdami laimėtoją siekėme rasti darbą, kuris išliptų iš gero produkto dizaino darbų bei nebūtų status quo patvirtinimas. Didžiojo prizo laimėtojas puikiai atitinka šių metų festivalio temą ir suteikia vilties dėl geresnės bei tvaresnės mūsų visų ateities. Kita vertus, paprastumas yra tai, kas suteikia šiam darbui tiek galios“, – sako vertinimo komisijos pirmininkė Juliana Paracencio, Ogilvy (Didžioji Britanija) kūrybos vadovė.

 

Konkurso dalyvių darbai varžėsi 8-iose skirtingose kategorijose, kurios aprėpia dizainą ir reklamos kūrybą, marketingą bei komunikaciją plačiąja prasme. Tai – „Integracijų ir inovacijų“, „Video ir audio“, „Interaktyvių ir skaitmeninių sprendimų“, „Dizaino ir meistrystės“, „Spaudos ir lauko reklamos“, „Aktyvacijų ir naujosios medijos“, „Socialinės reklamos“ ir „Atsakingo kūrybiškumo“.

Daugiausiai dėmesio sulaukė puodeliai iš bičių vaško

 

Pagrindinius festivalio apdovanojimus susižėręs projektas „Bee Loop Honey Pot“ pristatė unikalų pakuotės dizainą – natūralaus bičių vaško puodelius, skirtus masiniam vartojimui.

 

Tvarumo problemas nagrinėjusiame festivalyje įvertintas Aurimo Kadzevičiaus projekto pakuotės dizainas. Pakuotė yra ekologiška, perdirbama, valgoma ir biologiškai skaidoma, o tuo pačiu pasižymi priešgrybelinėmis, antivirusinėmis, antiseptinėmis ir antibakterinėmis savybėmis.

 

Projektas taip pat pelnė šiemet pirmąsyk festivalio apdovanojimuose pristatytoje naujoje apdovanojimų kategorijoje – pavienių tvarumo sprendimų. Specialųjį prizą geriausiems šios kategorijoms kūrėjams įsteigė Lietuvoje įsikūrusi elektroninės komercijos įmonė „Vinted“.

 

Apdovanojimų kuratorius R. Stanevičius pasakoja, kad ši kategorija skirta darbams, kuriais svarbiau buvo padaryti ką nors gero pasauliui, o ne uždirbti dar daugiau pinigų: „Tai veiksmai, kurių ne tik tikslas, bet ir priemonės yra geros, joms nereikia pasiteisinimų. Vertinome tvarumą, toleranciją ir bendrumą, ieškojome projektų, kurie yra atsakingesnio verslo, rinkodaros ar komunikacijos rezultatas.“

 

Organizatoriai taip pat teigia, kad aukščiausi apdovanojimai vertinami itin griežtai. Tai lemia faktas, kad pagrindinio „Grand Prix“ prizo nugalėtojas taip pat nemokamai keliaus į „ADC*Europe” festivalį, kuriame varžysis su geriausiais senojo žemyno kūrybininkų projektais.


Kiti lyderiai – rinkos veteranai

 

Pernai du bronzos apdovanojimus pelniusi agentūra „Milk“ šiemet susižėrė aukso įvertinimą kategorijoje „Televizija ir kinas“. Aukščiausių festivalio žiuri įvertinimų susilaukė jų projektas „Mind Blowing Offer“, kartu su produkcijos namais „Some Films“ kurtas mobiliojo ryšio operatoriui „Ežys“.

 

Pasak vertinimo komisijos pirmininkės, šis darbas išsiskyrė įsimintinumu ir kas kartą kėlė šypseną. Kategorijoje „Iliustracija“ triumfavo Londone įsikūrusios agentūros „NeoMam Studios“ projektas „World of Cryptids“, kurtas bendrovei „Saving Spot“. Projektas kuruotas „NeoMam Studios“ meno direktoriaus, lietuvio Povilo Daknio.

 

Projekto „World of Cryptids“ tikslas buvo ištirti ir vizualizuoti po vieną mitologinę kiekvienos šalies būtybę, parodyti jų įvairovę ir unikalumą. Tam buvo sukurti 124 originalūs personažai, 75 jų adaptacijos, 6 žemynų žemėlapiai ir, galiausiai, viso pasaulio kriptidų žemėlapis.

 

Kryptidai – augalai ir gyvūnai, kurių egzistavimas dažnai remiasi nepatikrintais liudijimais ir kitokiais įrodymais, laikomais nepakankamais mokslo požiūriu.

 

Daugiausia į finalą patekusių darbų pateikusių reklamos agentūrų penketukas rikiuojasi taip: „Milk“ (11 darbų), „Folk“ (8 darbai), „Not Perfect“ (6 darbai), „DDB Vilnius“ (5 darbai) ir „Bechtle & Milzarajs (4 darbai).


Daugiau skaitykite „M360“