Naujienos

 

Vadovų apklausa: komunikacijos rinkos potencialas – integruota komunikacija ir socialinė atsakomybė

Data: 2022 m. vasario 2 d.

Pusė apklaustų agentūrų vadovų prognozuoja, kad didelį augimo potencialą per 3 metus taip pat turi vidinė komunikacija ir socialinių tinklų komunikacija. 20 proc. vadovų mano, kad tarp didžiausią augimo potencialą turinčių sričių yra ir ryšiai su žiniasklaida bei išorinė korporatyvinė komunikacija. 71 proc. komunikacijos paslaugų pardavimų bus skirta verslo sektoriui, 22 proc. – valstybiniam sektoriui ir 7 proc. – asmeninių prekių ženklų savininkams, - prognozuoja agentūrų vadovai.


Augo sparčiau nei planavo

 

Jeigu prieš metus agentūrų vadovai sakė, kad plėtros mastas priklausys nuo aplinkybių, šiemet plėtros poreikiu neabejoja. Apklausa parodė, kad net 9 iš 10 – daugiau nei planavo – agentūrų 2021 metais vykdė plėtrą, o 8 iš 10 agentūrų plėstis planuoja ir šiemet.

 

Tiesioginės pajamos už komunikacijos paslaugas pernai augo daugiau nei buvo planuota: 30 proc. apklaustųjų teigė, kad tiesioginės pajamos 2021-aisiais padidėjo 33-50 proc., 4 iš 10 agentūrų pajamos augo 21-33 proc., dar 2 iš 10 agentūrų pajamos augo iki 20 proc., nors, kalbinti prieš metus, visi agentūrų vadovai planavo, kad tiesioginės pajamos augs ne daugiau kaip trečdaliu.

Dvi sritys, kuriose agentūros pernai vykdė didesnę plėtrą, nei tikėjosi, tai – vidinė komunikacija ir strateginės komunikacijos konsultacijos.

 

„Komunikacijos rinkos dalyviai prasidėjusius metus vertina optimistiškai. Pandemijos laikotarpis parodė komunikacijos svarbą verslui, tad paslaugų poreikis augo pernai ir planuojama, kad augs ir šiais metais. Akivaizdu, kad išaugo strateginių konsultacijų poreikis, taip pat vidinės komunikacijos paslaugų paklausa, išaugusi per karantiną, tęsiasi ir toliau“, – komentuoja KIA Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.

 

Pilną straipsnį skaitykite „M360“.