Naujienos

 

LiMA dalyvavo Europos marketingo konfederacijos (EMC) valdybos posėdyje bei forume Dubline

Data: 2019 m. spalio 14 d.

Nuo 2017 metų Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra Europos marketingo konfederacijos (EMC), apimančios Europos šalių profesines marketingo asociacijas, narė.

 

EMC tikslas – skatinti dalintis patirtimi su kitomis Europos šalimis. Dalyvavimas organizacijoje Lietuvos marketingo asociacijai leidžia lygiomis teisėmis su kitų šalių marketingo asociacijomis dalyvauti plėtojant Europos marketingo profesijų kvalifikacijos standartą ir prisidėti prie marketingo profesijos stiprinimo.

 

Šių metų spalio 7 d. Dubline vyko EMC valdybos susitikimas, kuriame Lietuvos marketingo asociaciją atstovavo LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė, kuri yra EMC valdybos narė.

 

„Džiaugiuosi, kad Lietuva yra lygiavertė EMC partnerė. Į susitikimus atvykstame su naujomis idėjomis bei pasiūlymais, kaip stiprinti marketingo profesiją ir marketingo bendruomenes Europoje. Svarbiausia, kad idėjos yra ne tik girdimos, bet ir įgyvendinamos”, – savo įžvalgomis dalinosi Alvydė Palaimaitė.

 

Vienas iš svarbiausių EMC privalumų – galimybė dalintis gerąją praktika tarp narių. Tam spalio 8 d. buvo surengtas kasmetinis EMC forumas. Šiais metais forume savo marketingo asociacijų pavyzdžiais ir strategijomis dalinosi atstovai iš CIM (Chartered Institute of Marketing, UK), NIMA (The Netherlands Institute of Marketing) ir APPM (Portuguese Association of Marketing Professionals) organizacijų, taip pat vyko diskusija.

 

„Dalinomės patirtimis bei įžvalgomis, kaip keičiasi marketingo bendruomenių poreikiai ir kokiu keliu turėtų tobulėti asociacijos bei kokias strategijas pasirinkti plėtrai. Tikiu, kad sėkmės pavyzdžius galėsime pritaikyti ir LiMA veikloje”, – džiaugėsi LiMA vadovė.

 

Plačiau apie EMC: https://emc.be/