Naujienos

 

Rinks geriausią marketingo vadovą „Metų CMO‘22“

Data: 2022 m. balandžio 08 d.

Šalies marketingo specialistų bendruomenę vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau aštuntąjį kartą organizuojamuose „Metų CMO” rinkimuose rinks Metų marketingo vadovę(-ą). Konkurso nugalėtojas paaiškės gegužę vyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’22“, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
 
Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje. Kandidatų paraiškos bus vertinamos atsižvelgiant į įmonės dydį, sektorių ir veiklos rezultatus.
 
Konkurso dalyviai, pretenduojantys tapti Metų marketingo vadovu(-e), paraiškos pateikimo metu turi būti atsakingi(-os) už įmonės marketingo veiklas ir 2021 metų rezultatus. „Praėjusių metų patirtis, išmoktos pandemijos pamokos, e-komercijos ir skaitmenio marketingo įsigalėjimas keitė marketingo sritį. Organizacijos vis labiau supranta, kad marketingas yra ne sąnaudos, o strategiškai svarbi funkcija ir pajamų šaltinis. Šis konkursas – puiki proga iliustruoti šį pokyti ir pažymėti jį rezultatų įvertinimu“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
 
Pasak rinkimų komisijos narės, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovės, LiMA marketingo kursų dėstytojos dr. Linetos Ramonienės, marketingo vadovai dabar turi puikią galimybę šią poziciją užimti ilgam ir tapti dar svarbesniais organizacijos vystymuisi ir augimui, taip pakeičiant marketingo vaidmenį visiems laikams.
 
„2021-ieji mums parodė tikruosius lanksčius profesionalus, kurie geba prisitaikyti, laviruoti tarp pandemijos taisyklių ir būtinybės rodyti, kas esi, tarp gyventojų nuotaikų svyravimo ir noro burti veiksmui. Prisimename praėjusius metus kaip gerą laiką ir gėdijamės, kad šiek tiek burbėjome, todėl laimėtoją kviesiu šį apdovanojimą priimti kaip padėką sau. Už vertybinį stuburą, praktiškumo pojūtį ir mokėjimą stebinti kūrybiškumu“, – sako komisijos narė, agentūros „Budinti komunikacija“ vadovė Laura Bielskė.

Visas M360 straipsnis čia.