Naujienos

 

LiMA CMO SUMMIT apdovanojimų vakare susijungė marketingas, menas ir bendruomenė

Data: 2020 m. birželio 5 d.

Birželio 3 d. įvyko jau trečioji vienintelė marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO SUMMIT‘20, kurią vainikavo pirmą kartą surengtas atskiras apdovanojimų vakaras. Jo metu buvo paskelbtas ir apdovanotas Metų marketingo vadovas ir įteikti tarptautinio LiMA marketingo sertifikavimo diplomai, vyko specialiai renginiui sukurti meno performansai.

 

„Organizuodami Lietuvos marketingo asociacijos profesinius renginius stengiamės sukurti nepamirštamas patirtis, bendravimui ir bendradarbiavimui atvirą atmosferą ir kaskart nustebinti marketingo bendruomenę. Karantinui pakoregavus ir mūsų planus ne tik ieškojome sprendimų kaip sukurti profesionalią konferenciją, bet ir sukūrėme galimybę pirmą kartą po karantino pakviesti marketingo bendruomenę gyvam susitikimui.“  teigė LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

 

Žemės, dangaus ir kosmoso tema

 

Jau daugiau nei 2 metus siekiant sukurti išskirtinę marketingo šventę, LiMA bendradarbiauja su „EASY art in action“  judėjimu, jungiančiu skirtingus prodiuserius, technologijų kūrėjus, menininkus ir kultūros veikėjus į bendras iniciatyvas ir projektus. „Ilgalaikis bendradarbiavimas su LiMA ir abipusis pasitikėjimas leidžia įgyvendinti nestandartines idėjas ir kaskart stebinti sako judėjimo autorė Algina Bedulskė.

 

 

Renginiu norėta atliepti pasikeitusią situaciją, atsigręžti į pamatines vertybes – tikrumą bei atvirumą, pakviesti kartu ieškoti sprendimų ir kurti norimą ateitį, tad apdovanojimų vakarui buvo pasitelkta didžiulis būrys skirtingų partnerių ir taip sukurta išskirtinė atmosfera. 

 

Vakaro vizualiniu išpildymu rūpinosi Dovilė Cibulskaitė dekoro konceptą įrėminusi į žemės, dangaus ir kosmoso temą. „Anglis, iš gyvo medžio pakeitusi savo formą, man primena visatos platybes, planetas, ryšį tarp šios žemės ir kosmoso, kuris taip pat yra ir kintantis, ir amžinas. Stalas – veidrodis, nukreiptas į dangų, yra dangaus ir žemės jungtis, kurioje savas atspindys ir savęs matymas atspindyje, leidžia analizuoti, kokį santykį turime su ateitimi, kiek einame į priekį ir kodėl, o gal einame atgal?“ idėją atskleidė vakaro dekoro autorė.

 


 

Dangaus ant žemės jausmą ir ranka pasiekiamus debesis atvaizdavo dangus iš baltų burių ir menininko Sauliaus Vaitiekūno kūrinys „Nešantys lietų  kabantys metaliniai debesys.

 

 

Ilgai lauktą gyvo susitikimo vakarą apjungė išskirtinai šiai progai paruoštas atlikėjos Migloko pasirodymas „Naujas laikas“, kuriame buvo galima išgirsti originalias atlikėjos kompozicijas. Kaip pati  kompozitorė teigia  Tik ypatingoms progoms traukiu šį būgną ir šiandien buvo ta diena“. Dangaus efektą papildė sauso ledo debesyse pateikti užkandžiai iš restorano „Pink and Yellow.

 

 

Vakaro kulminacija tapo „Metų CMO’20“ paskelbimas

 

Jau šeštą kartą LiMA organizuojamuose Metų marketingo vadovo rinkimuose paraiškas pateikė net 37 marketingo vadovai. Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovavosi rinkdama Metų CMO  marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2019 metais. Metų CMO’19, „Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis sveikino ir geriausio marketingo vadovo titulą perleido Raimondai Gudaitei, „Topo Grupės“ rinkodaros vadovei.

 

 

Specialiai 2020 metų marketingo vadovo konkursui sukurta Pavel Denisov (Planto works) statulėlė skirta įamžinti ir įprasminti „Metų CMO’20“ nugalėtojo titulą. Vienetinis darbas pagamintas iš medžio masyvo simbolizuoja tikrumą ir stiprybę.

 

 

Vakaro metu buvo įteikti diplomai 7-ąjį LiMA sertifikavimo kursą pabaigusiems ir sėkmingai tarptautinius egzaminus išlaikiusiems marketingo specialistams ir vadovams.

 

 

 

Renginio vietą Live Square kiemelyje apdovanojimų vakarui dovanojo EIKA įmonių grupė. Akimirkas iš LiMA CMO SUMMIT‘20 apdovanojimų vakaro įamžino fotografas Artūras Žukas.