Naujienos

 

Organizacijos perkainoja vidinę komunikaciją: kas svarbu neapibrėžtumo laikotarpiu

Data: 2022 m. rugpjūčio 09 d.

Vidinės komunikacijos svarba pandemijos laikotarpiu išaugo – ERDA grupės atliktas tyrimas rodo, kad 61 procentui kompanijų Baltijos šalyse komunikacija buvo pagrindinis įrankis, padėjęs išlaikyti darbuotojų įsitraukimą. Vienas iš reikšmingų išaugusios vidinės komunikacijos rezultatų – padidėjęs darbuotojų pasitikėjimas daugiau ir nuosekliau komunikavusiais vadovais. Kokie kiti komunikacijos pokyčiai, į kuriuos šiandien būtina atsižvelgti?

 

„Swedbank“ užsakymu atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa parodė, kad 7 iš 10 darbuotojų itin svarbiu kriterijumi renkantis darbdavį laiko patikimą įmonės vadovybę bei įmonės rūpestį darbuotojais. Taigi, siekiančios išlaikyti darbuotojus ir didinti jų lojalumą įmonės vienareikšmiai laimėjo, jei neapibrėžtumo laikotarpiu jų vadovai rinkosi aktyvią ir atvirą komunikaciją.

 

Pasitikėjimą, rūpesčio jausmą bei įsitraukimą didinanti vidinė komunikacija išlieka itin aktuali ir šiandienos darbo rinkos kontekste.

Pilną „M360“ straipsnį skaitykite čia →