Naujienos

 

LiMA CMO SUMMIT’21 kvies diskutuoti marketingo vadovus apie strateginę lyderystę nuolat besikeičiančioje aplinkoje

Data: 2021 m. birželio 2 d.

Penktadienį, birželio 4 d. vyksiančioje vienintelėje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’21“ tiek pagaliau gyvai susirinkusi, tiek per ekranus konferenciją stebinti marketingo profesionalų bendruomenė diskutuos apie marketingo vadovo vaidmenį ir reikalingas kompetencijas naujojoje realybėje. Konferenciją vainikuos apdovanojimų vakaras, kurio metu bus paskelbtas geriausias praėjusių Metų marketingo vadovas.


„Konferencijos misija – įkvėpti ir stiprinti strateginę marketingo funkciją. Tikime, kad ji sėkminga tik tada, kai yra vedama viso profesinių bei asmeninių kompetencijų spektro – rinkodaros, duomenų analitikos, bendradarbiavimo vystymo, komandinės lyderystės, intuicijos ir drąsos. Šios kompetencijos yra vienos svarbiausių kriterijų ir renkant naująjį Metų marketingo vadovą, kurį paskelbsime ir pasveikinsime jau šį penktadienį“, ­– sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.
LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė, pasakodama apie tai, kokios temos aktualios šiandien marketingo vadovams pastebi, kad po pandemijos atsigaunanti ekonomika yra puikus laikas marketingo departamentui stoti į lyderio poziciją ir sustiprinti verslą. „Tam reikia asmeninio emocinio pasiruošimo, aukščiausių kompetencijų, stiprios komandos ir tarpfunkcinio bendradarbiavimo“, – pasakoja ji, paklausta, kokias temas stengtasi atskleisti sudarant konferencijos programą.
Daugiametę patirtį turintys specialistai ir savo sričių žinovai diskutuos apie tai, kiek drąsos reikia marketinge, taip pat svarstys, apie organizacijos reputacijos svarbą.

Skaitykite daugiau: „M360“