Naujienos

 

ELEKTRONINIO PAŠTO RINKODARA: NAUJIENLAIŠKIŲ SIUNTIMO GRĄŽA

Data: 2021 m. gegužės 4 d.

Elektroninio pašto rinkodaros ir naujienlaiškių siuntimo techniniai bei teoriniai reikalavimai buvo aptarti LiMa rengtos konferencijos „Email marketing tips & tricks: strategija ir populiariausi įrankiai“ metu, kartu su „NFQ.email“ komandos vadovu, LiMa valdybos nariu Matu Pociumi. 


Bendravimas su klientais padeda išlaikyti ir plėtoti užmegztą ryšį nepaisant to, kaip seniai įvyko pirmasis susitikimas. Pandemijos laikotarpiu, uždraudus fizinius socialinius kontaktus, tai gali atrodyti dar sudėtingiau, tačiau naujienlaiškių siuntimas yra itin naudingas įrankis bet kuriuo metu. Juolab kad tai yra ne tik komunikacijos, bet ir tiesioginės rinkodaros priemonė, padedanti generuoti pajamas. Įdomu tai, kad nors naujienlaiškių siuntimas gali labai pagerinti elektroninio pašto rinkodaros rodiklius, net ir verslo gigantai kartais neišnaudoja šios galimybės. Kaip teigė M. Pocius, remiantis sudarytais populiariausių elektroninių parduotuvių sąrašais, iš geriausiųjų dešimtuke esančiųjų tik trečdalis siunčia naujienlaiškius.

Reikėtų nepamiršti ir to, kad per metus turimų kontaktų duomenų bazė kinta, dalis sukauptų įrašų gali tapti beverčiai dėl pakitusio elektroninio pašto, atsisakytų naujienlaiškių ar kitų priežasčių. Tokie atvejai gali siekti net 30 proc. sumažėjimą.

 

 

Daugiau skaitykite: „bznstart