Naujienos

 

Reputacijos svarba: kodėl socialiniai tinklai gali užblokuoti jūsų paskyrą?

Data: 2021 m. balandžio 13 d.

Dabar internete praleidžiame daugiau laiko nei kada nors anksčiau, tad mūsų reputacija čia tapo svarbi kaip niekada. Norint susikurti ir išlaikyti gerą reputaciją virtualioje erdvėje, privalu laikytis tam tikrų elgesio normų. Kokios jos ir kodėl jas turėtų išmanyti kiekvienas, kuris reklamuojasi ar rūpinasi klientų reklama socialiniuose tinkluose? Kodėl susidūrus su paskyros blokavimu reikėtų susilaikyti nuo bandymų kurti naujas paskyras naudojant netikrą tapatybę?

 

Socialiniai tinklai siekia užtikrinti vartotojų pasitikėjimą skelbiamomis reklamomis, todėl kiekviena reklama, kurią siekiama transliuoti pasirinktame socialiniame tinkle, yra peržiūrima užtikrinant, kad ji atitinka socialinio tinklo nustatytas reklamos politikos taisykles. Taip pat egzistuoja papildomų vartotojų apsaugos priemonių, kuriomis socialiniai tinklai siekia įvertinti konkretaus reklamos užsakovo patikimumą bei ankstesnių reklamos veiksmų socialiniame tinkle istoriją siekiant užkirsti kelią pakartotiniams pažeidimams, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

Nustačius, kad konkrečios reklamos užsakovas pakartotinai pažeidžia socialinio tinklo reklamos taisykles ar bendruomenės nuostatas, tokio užsakovo reklamos paskyra galiausiai yra užblokuojama. Tais atvejais, kai reklamos užsakovai kuria naujas reklamos paskyras tam, kad galėtų toliau transliuoti nuostatas pažeidžiančią reklamą, rizikuojama netekti asmeninės teisės publikuoti reklamą bei kurti naujas reklamos paskyras.

 

„Susidūrus su reklamos paskyros blokavimu „Facebook“ socialiniame tinkle, kartais užsakovai, norėdami kuo greičiau pasiekti užsibrėžtų tikslų, imasi kurti naujas paskyras ir mėgina tęsti suplanuotas reklamos kampanijas. Vis tik, tokie veiksmai galiausiai gali lemti ne tik pakartotinį reklamos paskyrų blokavimą, tačiau rizikuojama netekti ir asmeninių teisių skelbti reklamą ar kurti naujas reklamos paskyras šiame socialiniame tinkle“, – sako Kristina Ramaškaitė, HTTPOOL vyresnioji „Facebook“ klientų partnerė.

Visą straipsnį galite rasti M360“.