Naujienos

 

Pratęsiama paraiškų registracija konkursui „Password 2018“

Data: 2018 m. balandžio 06 d.

Jau penkioliktą kartą varžytis dėl efektyviausios rinkodaros kampanijos titulo kviečiančios „Verslo žinios“ pratęsia konkurso paraiškų registracijos terminą.

 

Įmonės įdomiausius ir efektyviausius rinkodaros projektus gali teikti iki balandžio 11 d. 17 val. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

 

Konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2017 m., iki 2018 m. kovo pradžios.

Didžioji dalis šiemetinės komisijos narių – deleguoti pagrindinių rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA, Lietuvos komunikacijos asociacijos LKA ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos RSVA atstovai.

Eglė Beinorienė, „Password 2018“ projekto vadovė, pabrėžia, kad konkursas yra skirtas pasimatuoti vietos rinkos temperatūrą ir tendencijas, todėl komisijos nariai taip pat renkami iš vietos ekspertų.

„Komisijos nariams keliame kompetencijos, konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimus, be to, šiemet nusprendėme kreiptis į reklamos, rinkodaros bei komunikacijos srities ekspertus vienijančias didžiausias organizacijas, kad jie deleguotų savo atstovus į komisiją. Tikimės, kad tai padės užtikrinti platesnį ir agentūrų, ir klientų atstovavimą, o vertinimo komisijos posėdžiuose vyks konstruktyvios diskusijos. Atkreipiame dėmesį, kad komisijos nariai vertinti savo kampanijų ar dalyvauti su jomis susijusiose diskusijose negali“, – priduria p. Beinorienė.

 

Stipriausi darbai

 

Rita Jermakaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ generalinė direktorė, „Password 2018 m.“ komisijos narė,teigia, kad šis konkursas – rinkodaros bendruomenei vienas svarbiausių metinių renginių, kur suplaukia geriausia įmonių praktika.

„Džiugu, kad kasmet sulaukiame ir daugiau dalyvių – paraiškų teikėjų, ir ne mažiau aktyvių šių pranešimų klausytojų. Jau ne vienus metus kalbame apie duomenis, efektyvumą, tačiau pastarasis rodiklis ilgą laiką buvo skaičiuojamas, remiantis labiau medijų parametrais, pavyzdžiui, pasiekta auditorija. Dabar matome lūžį, kai efektyvumą pirmiausia matuojame žiūrėdami, kaip viena ar kita kampanija paveikė verslo rezultatus, kiek tai padidino pardavimus ar vartotojų lojalumo rodiklius“, – kalba p. Jermakaitė. Pasak jos, palengva mąžta klientų baimė dalytis duomenimis. 

„Klientai ir patys atrado turintys tuos duomenis ir gali įvertinti kelerių metų tendencijas ir skirtingų veiksmų bei kampanijų įtaką. Kartu, turėdami vis daugiau duomenų, vis labiau galime nustatyti kiekvieno veiksmo rezultatą. Tik matydamas visą veiksmų, aplinkybių paletę gali priimti tinkamiausius sprendimus“, – priduria p. Jermakaitė.


Plačiau: https://www.vz.lt/rinkodara/2018/04/05/pratesiama-paraisku-registracija-konkursui-password-2018#ixzz5BsvXJpOe