Naujienos

 

Leveraging Social Media Strategies

Data: 2018 m. kovo 15 d.

B2C verslas aktyviai naudoja socialinius tinklus komunikacijai su vartotojais. Twitter, LinkedIn, Facebook ir kt. platformose kas dieną galime matyti ne tik prekės ženklo komunikacijos kampanijas, bet ir pačių vartotojų įsitraukimą. Tačiau kaip yra su B2B sektoriumi? Ar šioje srityje socialiniai tinklai gali būti naudingi ir kaip turėtume vykdyti komunikaciją, kad ji nebūtų tik laiko švaistymas?

 

Esminiai B2B socialinės komunikacijos principai naujausiame EMC tyrime.

 

Straipsnio autorius - prof. dr. Marc Logman - Belgijos Levino ir Haselto universitetų dėstytojas, įkūręs ir vadovaujantis Belgijos įmonei „Logical Management“. Mokslininko straipsniai yra pripažinti tarptautinėje mokslininkų bendruomenėje, vienas iš straipsnių yra pelnęs SAVE International apdovanojimą už geriausiai parengtą mokslinį tiriamąjį darbą apie vertės inžineriją.

 

Straipsnį „Leveraging Social Media Strategies“ skaitykite čia.