Naujienos

 

Ištyrė, kaip lietuviai įvertino Vilniaus kaip Europos G taško reklamą

Data: 2018 m. spalio 01 d.

Net 58 proc. apklaustųjų nurodė, kad jau buvo matę šią reklamą arba girdėję apie ją lietuviškoje žiniasklaidoje. Reklamos vertinimas stipriai išsiskyrė / poliarizavosi atskirose socialinėse-demografinėse grupėse. Mažiausiai palankiai reklama įvertinta tarp moterų (5,82 balai); vyresnių asmenų, nuo 40 m. amžiaus (5,77); didžiųjų Lietuvos miestų gyventojų, išskyrus Vilniaus gyventojus (5,78); mažiausias pajamas gaunančių asmenų (5,93); asmenų, neturinčių aukštojo universitetinio išsilavinimo (6,06).

Pakankamai aukštų, artimų vidutiniams vertinimo balų reklama susilaukė tarp vyrų (6,81); jauniausių respondentų, iki 40 m. amžiaus (6,96); mažesnių miestų ir miestelių gyventojų (6,76); Vilniaus gyventojų (6,68); asmenų su aukščiausiomis pajamomis (6,68); asmenų su aukštuoju universitetiniu išsilavinimu (6,53).

Plačiau skaitykite čia.