Naujienos

 

Kiek paveikios išlieka reklamos fotografijos be prekių ženklų ir šūkių?

Data: 2021 m. rugsėjo 29 d.

Ypač retai į galerijų erdves patenkančios nuotraukos, gimusios kaip reklaminių fotografijų kadrai, Vilniuje bus eksponuojamos specialioje parodoje „Miražai“, kuri nuo rugsėjo 24 iki spalio 15 dienos veiks galerijoje „The Rooster Gallery“. Čia lankytojai išvys naujosios kartos menininkų iš Lietuvos ir užsienio – Artūro Morozovo, Tado Kazakevičiaus, Danielio Forero, Dariaus Petrulaičio, Gedvilės Tamošiūnaitės, Justino Vilučio, Rasos Juškevičiūtės, Tiboro Galambo ir kt. – nuotraukas, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

 

„Nuolat kintančios fotografijos, kaip medijos, „klimato sąlygos“, pateikia vis naujų miražo versijų. Parodoje darbai yra „išvalyti“ nuo juos lėmusio naratyvo ir sukuria individualios kūrybos, pagrįstos savitomis įžvalgomis ir techniniais sprendimais, iliuziją. Kyla klausimas, ar be teksto ir konteksto, t. y. sąsajos su reklamine kampanija, fotografija yra pajėgi likti įtaigi?“, – klausia parodos kuratorė Aušra Trakšelytė.

 

Ji atkreipia dėmesį, kad fotografija aktyviai dalyvauja ne tik prekės ženklo, mados bei dizaino įvaizdžio strategijos formavime, bet ir individualaus požiūrio ar gyvenimo būdo konstravime. „Miražai“ ieško atsakymo, kas visgi lemia (at)vaizdo įtakos galią – užsakovas, kūrėjas ar suvokėjas?

 

Daugiau skaitykite M360