Naujienos

 

Kaip užtikrinti sėkmingą prabangos prekių ženklų komunikaciją?

Data: 2021 m. rugsėjo 14 d.

Esminiai patarimai

 

G. Talat-Kelpšaitė rekomenduoja įsisąmoninti, kad prabangos prekės visų pirma neša patirtį. Komunikacija taip pat turėtų padėti vartotojui dar labiau į tai įsijausti: sukurti statuso, kultūros, kokybės ar priklausymo tam tikrai bendruomenei pojūtį. Vis dėlto, vienas esminių faktorių, kurio nereikėtų pamiršti, tai išliekamoji vertė.  

 

„Šiandien komunikuoja visi, kas netingi, o informacinio triukšmo ir taip yra begalė, tad dar vienas bereikšmis išsišokimas kels tik didesnį chaosą. Nereikia daryti tam, kad darytum arba dėl to, kad taip daro kiti. Reikia ieškoti ir atrasti savo. Prabangos prekės nėra skirtos masiniam vartojimui, tad blaškytis ir siautėti per visus komunikacijos kanalus tikrai nereikia. Svarbu atsirinkti kur, ką ir kam darai, ir ten sudėti visą širdį“, – įsitikinusi pašnekovė.

 

Ji pastebi, kad ypač mažose komandose visa našta tenka vienam ar keliems žmonėms, kurie ir gamina, ir komunikuoja, ir platina produktą. Pasak G. Talat-Kelpšaitės, tai viena ryškiausių klaidų. „Negali būti žmogus vienodai profesionalus visose srityse. Jei kuria originalius drabužius, tai nereiškia, kad jis juos gali ir parduoti. Kiekvienas turėtų daryti savo darbą. Be abejo, jei turi didelį biudžetą, gali eiti bandymų ir klaidų keliu bei viską daryti pats, bus labai įdomus eksperimentas ir neįkainojama patirtis. Tačiau ne paslaptis, kad pradžioje tie biudžetai nebūna labai dideli, jų nederėtų švaistyti klaidoms taisyti. Geriau kreiptis ir bendradarbiauti su profesionalais“, – rekomenduoja agentūros „Talat studio“ įkūrėja.

 

Visą straipsnį skaitykite: bznstart.lt