Naujienos

 

Aidis Dalikas: sėkmingai marketingo strategijai nereikia 5 skirtingų agentūrų

Data: 2020 m. lapkričio 09 d.

Šiandien, kai vis daugiau reklamos veiksmų keliasi į internetinę erdvę, prekės ženklai skuba ieškoti specializuotų skaitmeninių („digital“) agentūrų. Visgi daug svarbiau galvoti ne apie atskiras komunikacijos priemones ir kanalus, bet apie bendrą verslo strategiją.

 

„SOMA agency“ ir „HAVAS Creative Vilnius“ plėtros vadovas Aidis Dalikas neabejoja, kad reklamos ir komunikacijos agentūros bus priverstos keistis. Anot jo, jau dabar iš tradicinių reklamos agentūrų klientai tikisi vis daugiau skaitmeninių sprendimų, o „digital“ agentūroms keliami reikalavimai išmanyti ne tik internetinę erdvę, bet ir sukurti bendrą kūrybinį konceptą bei gebėti pritaikyti jį tradiciniams reklamos kanalams, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Daugiau skaitykite ,,M360"