Naujienos

 

Kalėdinių reklamų karštinė prasideda: taiko į pandemijos aktualijas

Data: 2020 m. lapkričio 09 d.

Yra dalykų, kurie net šiais metais pasaulyje nepasikeitė – vos praėjo Helovinas, pasirodė pirmosios kalėdinės reklamos. Tačiau panašu, kad net ir jose šiemet pandemijos aktualijų neišvengsime.

 

„Amazon“ reklamai, pavadintai „Šou turi tęstis“ ( „Show must go on“), jau pavyko tapti virusine – ja noriai dalinamasi socialiniuose tinkluose ir žavimasi joje pasakojama istorija. Ji – apie jaunutę baleriną, liūdinčią, kad pasirodymas ir vėl buvo atšauktas. Tačiau net ir tokiu atveju galima rasti būdų kaip pasijusti lyg scenoje ir pradžiuginti ne tik save, bet ir kitus.

LEGO bando atkreipti dėmesį siūlydami galimybę iš naujo perkurti pasaulį – jei su tikruoju mums sekasi sudėtingai, bent jau LEGO pasaulyje viskas yra įmanoma.

Daugiau skaitykite  ,,M360"