Naujienos

 

Geriausia krizės prevencija – stipri vadovo asmenybė

Data: 2021 m. kovo 23 d.

Krizės verslus dažniausiai nutinka netikėtai ir nepasiruošus, neretai penktadieniais arba, kai atostogauja vadovas.

 

„Tai yra krizių klasika, – teigia Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros „Integrity PR“ vadovė. – Kiek besiruoštume krizinėms situacijoms, kiek beanalizuotume tokių atvejų, kai tai nutinka realybėje mums patiems, būna labai sunku ir turime įsidėmėti, kad dažniausiai paveda žmogiškasis faktorius, o verslai daro bemaž visada tas pačias klaidas.“

Ignas Staškevičius, verslininkas, rašytojas, „Vilniaus prekybos“ akcininkas, Komunikacijos industrijos asociacijos organizuotame renginyje apie krizių psichologiją, vadybą ir komunikaciją, pabrėžė asmenybės savišvietos svarbą.

 

„Skaityti knygas, eiti į teatrą, į filharmoniją reikia ne tam, kad pažadintas trečią nakties suvaldytum krizę. Geriausia prevencija – bendras asmenybės, vadovo ugdymas, o kartu verslo stiprinimas. Tai yra geriausia krizės prevencija. Žinoma, tai tikrai nepaneigia komunikacijos vertės, krizių planų, agentūrų darbo ir indėlio, bet kuo vadovas stipresnis, tuo jis bus geriau pasiruošęs sunkesnėms gyvenimo situacijoms, tarp jų – ir krizėms“, – įsitikinęs I. Staškevičius.

 

Plačiau skaitykiteVerslo žinios