Naujienos

 

Apklausė komunikacijos profesionalus: daugiau nei pusė šiais metais susiplanavę didesnius biudžetus

Data: 2021 m. birželio 8 d.

„Spinter tyrimai“ balandžio-gegužės mėnesiais atliko komunikacijos profesionalų apklausą „Komunikacijos rinka 2021 m.: rinkos žaidėjų nuomonė“. Šis vienas didžiausių pastaraisiais metais atliktų komunikacijos srities tyrimų parodė, kad 2020-ieji komunikacijos sektoriui buvo intensyvios plėtros metai, nors kai kuriose verslo srityse dėl pandemijos komunikacijos apsukas teko stabdyti.

Net 35 proc. respondentų teigė, kad jų organizacijos veiklos apimtys komunikacijos srityje 2020 metais plėtėsi daugiau nei planuota, 20 proc. – plėtėsi taip, kaip buvo planuota, dar 15 proc. taip pat plėtėsi, nors kiek mažiau nei planuota. 16 proc. apklaustų organizacijų komunikacijos apimtys nekito, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Vienas iš „PR Impact Awards 2021“ organizatorių Paulius Tamulionis išskyrė, kad per pirmąjį 2020 metų karantiną, visoje rinkoje porą mėnesių jautėsi akivaizdus nuosmukis, tačiau antroje metų pusėje paslaugų poreikis staigiai šoko aukštyn bei ne tik kompensavo praradimus, bet ir pagerino visų metų rezultatus.
„Spinter tyrimų“ apklausoje dalyvavo daugiau kaip 300 komunikacijos profesionalų iš skirtingų verslo ir viešojo sektorių. Renginys „PR Impact Awards 2021“ yra jungtinis Lietuvos komunikacijos asociacijos, vienijančios specialistus, ir Komunikacijos industrijos asociacijos, atstovaujančios agentūroms, projektas.

Daugiau skaitykite: „M360“