Naujienos

 

„ADC*LT‘22“ kūrybiškumo festivalyje: daugiau nei 250 paraiškų

Data: 2022 m. rugsėjo 18 d.

Spalio pradžioje trečią kartą vyksiančiame kūrybiškumo festivalyje „ADC*LT‘22“ į aukso, sidabro ir bronzos titulus simbolizuojančias žvaigždes pretenduoja daugiau kaip 250 reklamos ir dizaino darbų.

 

Pasak Rimanto Stanevičiaus, vieno iš apdovanojimų kuratoriaus, „Milk“ partnerio ir kūrybos vadovo, paraiškų skaičius pranoko organizatorių lūkesčius.

 

 

„Džiaugiamės, kad šiemet pateiktų darbų gerokai daugiau, nei galėjome prognozuoti. Iš viso į apdovanojimus septyniose skirtingose kategorijose pretenduoja 253 reklamos ar dizaino darbai. Daugiausia, 80 paraiškų sulaukta „Dizaino ir meistrystės“ kategorijoje, turinčioje 11 subkategorijų“, – skaičiuoja R. Stanevičius.

 

Pirmoje vietoje pagal paraiškas atsidūrė „Televizijos ir kino“ subkategorija, sulaukusi 23 darbų, antroje – „Naujo prekės ženklo vizualinis identitetas“ (20 paraiškų), o trečioje – „Vidaus ir išorės reklama“ (17).

 

Ketvirtą vietą užėmė „Prekės ženklo atnaujinimas“ (14), o penketuką užbaigia „Socialinės reklamos ir labdaros kampanijos“ (12).

 

„Šiemet gerokai didesniu paraiškų derliumi nustebino socialinių darbų kategorija, tam įtakos, matyt, turėjo ir Rusijos pradėtas karas Ukrainoje, su juo susijusių kampanijų gausa“, – teigia R. Stanevičius.

 

Plačiau skaitykite čia