<

Naujienos

 

2021-ųjų lauko reklamos tendencijos: „dviejų ekranų“ strategija ir buvimas realiame pasaulyje

Data: 2021 m. vasario 23 d.

Vertinant praėjusių metų pavasario karantino patirtį ir duomenis, prognozuojamas staigus atšokimas. Vos pasirodžius pirmiesiems karantino atlaisvėjimo ženklams žmonių mobilumas ima didėti. Panašios tendencijos matomos ir globalioje lauko reklamos rinkoje, kuriai 2021 m. prognozuojamas + 20 proc. augimas. Lietuvoje prekių ženklai ruošiasi aktyviam grįžimui į įprastą ritmą, todėl galima įžvelgti tendencijas, kurios bus svarbios, norint pasiekti miestuose judančią auditoriją.

 

Pasitikėjimas ir buvimas realiame pasaulyje

Daugelis 2020-aisiais atliktų tyrimų (pvz. „McKinsey“ir „Edelman Trust Barometer“) pabrėžia pasitikėjimą kaip itin svarbų faktorių šiais pokyčių laikais. Kita vertus, „JCDecaux“ Didžiojoje Britanijoje analizuodami „Kantar BrandZ“ 2019 metų tyrimą, fiksuoja neįprastą tendenciją, kuri matoma ir globaliu mastu – daugiau nei pusės iš TOP 75 prekinių ženklų vertės kritimą, prasidėjusį net prieš pandemiją.

Skaitykite daugiau čia