Data: 2019 m. kovo 7 d.
Pastaraisiais metais marketingo vadovo (CMO) vaidmuo užsitarnavo pelnytą vietą šiuolaikinėje organizacijoje – jis dažnai vertinamas kaip vienas svarbiausių ir įtakingiausių įmonės profesionalų.
Data: 2019 m. vasario 27 d.
Šiuolaikinio verslo plėtra ir augimas neatsiejamas nuo marketingo, todėl Lietuvos marketingo asociacija LiMA ir šiemet organizuoja LiMA Day Šiauliai’19 konferenciją, kuri tampa tradiciniu ir vienu didžiausiu renginiu Šiaurės Lietuvoje, pritraukiančiu marketingo ir visą verslo bendruomenę.
Data: 2019 m. sausio 19 d.
Metų pradžioje Lietuvos marketingo asociacija LiMA pakvietė į naujojo LiMA sertifikavimo sezono pristatymo renginį, simboliškai pavadintą „Marketingisto kelionė. Kuriame kelionės taške esi tu?“ Jame daugiausia dėmesio skirta klausimams, kas lemia sėkmingą marketingo specialisto ar vadovo karjerą bei kaip būti visada reikalingu ir naudingu specialistu.
Data: 2019 m. sausio 16 d.
Mažai ką stebina, kai rinkodaros vadovas po dvejų ar trejų net ir labai sėkmingo darbo organizacijoje metų nusprendžia kelti sparnus. Ar tai – problema, kuriai reikia ieškoti sprendimo būdų, ar tiesiog natūralus ciklas? Ką turi daryti rinkodaros vadovai, kad jų neištiktų perdegimo sindromas?
Data: 2018 m. spalio 30 d.
„Kaip aiškiai parodyti, ko esu vertas ir kokią naudą kuriu?“ – dažnai klausia karjeros žingsnius dėliojantys rinkodaros specialistai. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jiems jau turi įrodymais paremtą atsakymą – tai pagal Nyderlandų modelį įdiegtas, visą gyvenimą galiojantis ir tarptautiniu lygmeniu pripažįstamas sertifikavimas. Diplomus rankose laikantys Lietuvos ekspertai pasakoja, kad pasiryžimas gauti sertifikatą buvo išbandymas sau su didžiule nauda.