LiMA žiniasklaidoje

 

[Lietuvos Rytas] Iš idėjų debesies – sidabrinis liūtas

Data: 2015 m. liepos 11 d.

Birželio pabaigoje Kanuose vyko kūrybiškumo festivalis „Cannes Lions“ („Kanų liūtai“) – apdovanotos geriausios metų reklamos, o jaunųjų (iki 28 metų) „Young Lions“ konkurse dalyvavo Lina Marcinonytė ir Žygimantas Kudirka. Agentūros „New!“ duetas pirmąkart į Lietuvą parvežė kūrybiškos reklamos sidabrą.

 

Lietuvių komanda turėjo 24 valandas išspręsti Jungtinių Tautų peticijos iššūkius. Socialinei iniciatyvai reikėjo surinkti penkis milijonus parašų. Kurdami savo strategiją (ji būtų įgyvendinta per kelis mėnesius) Lina ir Žygimantas sumanė interneto platformą, kurioje už atiduotus parašus lankytojai galėtų įsigyti įžymybių autografų – „parašas už parašą“.

 

„Young Lions“ konkurse galima dalyvauti iki 28 metų. Pasak Žygimanto, protingiausia ir žaisti ties šia amžiaus riba, kai esi jaunas, bet jau turi daug patirties.

 

Plačiau skaitykite...