LiMA žiniasklaidoje

 

„CMO Summit“ konferencija – stiprinti marketingo vadovo svarbą ir įvaizdį

Data: 2019 m. kovo 7 d.

Pastaraisiais metais marketingo vadovo (CMO) vaidmuo užsitarnavo pelnytą vietą šiuolaikinėje organizacijoje – jis dažnai vertinamas kaip vienas svarbiausių ir įtakingiausių įmonės profesionalų.

 

Platų akiratį aprėpiantis specialistas anksčiau nei pats vartotojas nuspėja jo poreikius ir pasiūlo sprendimus. Jis prisideda prie verslo strategijos rengimo ir vykdymo, taip daro svarią įtaką įmonės augimui. Strategiškai mąstantis, kūrybingas, į inovacijas orientuotas vadovas padeda pelnyti vartotojų pasitikėjimą, teigiama Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) pranešime žiniasklaidai.

 

LiMA prisideda prie marketingo vaidmens stiprinimo tiek įmonėse, tiek visuomenėje ir siekia įvertinti marketingo vadovų įtaką verslo rezultatams. Tad šiemet jau antrą kartą rengiama marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO Summit‘19“, kurioje gausybė pranešėjų iš Lietuvos ir užsienio skatins diskusijas apie CMO kompetencijas ir svarbą verslui bei jų įvaizdį visuomenėje.

 

„Šiandieninėje visuomenėje CMO yra atsakingas už klientų patirtį, skaitmeninę transformaciją – talentų skatinimą ir kitas įmonės strategijos dalis. Taip pat papildyčiau, kad šiuolaikiniam CMO labai svarbios šios asmeninės savybės – technologijų išmanymas, kūrybiškumas, strateginis mąstymas ir greita reakcija, kuri tampa vis aktualesnė“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Daugiau M360.