<

Sertifikavimas

 

 

KELKITE SAVO KOMPETENCIJĄ TARPTAUTINIUOSE KVALIFIKACINIUOSE MARKETINGO KURSUOSE!

 

Lietuvos marketingo asociacija tarptautinį marketingo sertifikavimą Lietuvoje organizuoja  nuo 2016 metų. LiMA sertifikavimas veikia pagal Nyderlandų modelį, kuris vykdomas 50 metų. 

 

LiMA kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu rengia 4 - 5 mėnesių trukmės kvalifikacinius marketingo kursus specialistams ir vadovams, siekiantiems gilinti savo marketingo žinias, didinti kompetencijas, siekti aukštesnės karjeros.

 

LiMA sertifikavimo kursų pabaigoje laikomas tarptautinis marketingo egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją. 

 

 


 

SKIRTINGI LiMA SERTIFIKAVIMO KURSŲ LYGIAI:

 

LiMA A marketingo specialisto kursai

 

LiMA A marketingo specialisto programa skirta įvairių sričių specialistams stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių, norintiems įgyti įgūdžių sėkmingai karjerai rinkodaros srityje. Kursas tinka tiems, kurie atlieka marketingo palaikymo funkcijas arba kurių dabartinis darbas apima marketingo elementus. 

 

Plačiau apie LiMA A kursų programą, lektorius, egzaminą ir atsiliepimus čia.

 

 

LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo specialisto kursai 

 

LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo programa skirta siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą. 

 

Plačiau apie LiMA DIGITAL kursų programą, lektorius, egzaminą čia.

 

 

LiMA B marketingo vadovo kursai

 

LiMA B marketingo vadovo programa skirta gilinti savo, kaip sprendimų priėmėjostrategines marketingo žinias, toliau ugdyti kompetencijas ir semtis naujų idėjų bei patirčių iš stiprių specialistų, ISM dėstytojų. Tinka skyrių vadovams, komunikacijos vadovams, produktų / prekės ženklo vadovams, rinkodaros vadovams, verslo plėtros vadovams ar įmonių vadovams.

 

Plačiau apie LiMA B kursų programą, lektorius, egzaminą ir atsiliepimus čia.

 

 

Sėkmingai išlaikius tarptautinius egzaminus yra suteikiama tarptautinė kvalifikacija

ir 3 diplomai atitinkantys tam tikrą EMCQ lygį:

   
LiMA sertifikuoto marketingo specialisto / vadovo diplomas   Tarptautinis NIMA (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas  Tarptautinis EMC (European Marketing Confederation) diplomas

 


 

SIEKITE SAVO MARKETINGO KOMPETENCIJŲ ĮRODYMO TARPTAUTINIU MASTU! 

NIMA A diploma is one the highest-valued professional diploma's in Europe. We are proud to share our knowledge about international certification model with Lithuania. We believe that strong partnership among countries bring many advantages to both. 

Martin Huisman, Chairman at NIMA (Nederlands Institute voor Marketing)

The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) offers marketers the opportunity to achieve accredited qualifications that are recognized throughout Europe. LiMA's membership of EMC means that, not only do Lithuanian marketers have access to this accreditation, but Lithuania will play a role in the development of marketing across Europe.

Uwe Tännler, Chairman at European marketing confederation (EMC)

LiMA sertifikavimas - puikus įrankis marketingo specialistams ir vadovams patobulinti savo kompetencijas, įgyti naujų žinių bei gauti tarptautiniu mastu pripažįstamą diplomą. Puikūs atsiliepimai ir didėjantis susidomėjimas kursais skatina tobulinti programą ir ją plėsti.

Alvydė Palaimaitė, EMC valdybos narė ir LiMA direktorė

 


 

LiMA SERTIFIKAVIMO KURSŲ DALYVIŲ ATSILIEPIMAI 

Žinios ir gebėjimai sukuria didesnę vertę, kai yra sujungiami į sistemą. LiMA A marketingo specialisto kursai turimai patirčiai suteikia darnią, tvarkingą formą, išplečia kompetencijų ribas nagrinėjant esminius teorijos principus ir įkvepia toliau tobulėti plačiuose marketingo sričių vandenyse. Kiekvienas kursų dalyvis atsineša savo unikalų patyrimą, todėl puikiai papildo dėstytojus ir taip leidžia pažinti, kuo gyvena kitų rinkų žaidėjai.

Agnė Šataitė, AB „Lietuvos draudimas" marketingo projektų vadovė

 

Daugiau atsiliepimų apie LiMA A kursus čia

 

Ką turi mokėti marketingo vadovas? Koks marketingo strategijos sudarymo procesas? Kokie modeliai tinkami, o kokie - ne? Su LiMA B radau daugelį atsakymų į savo nesibaigiančius klausimus.

Andrius bruno Rimkūnas, UAB „Monimoto“ marketingo vadovas, strategijos.lt įkūrėjas

 

Daugiau atsiliepimų apie LiMA B kursus čia

 


 

LiMA A, LiMA B ir LiMA DIGITAL KURSŲ PALYGINIMAS

 

Sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A)

Sertifikuotas marketingo vadovas

(LiMA B)

Sertifikuotas skaitmeninio marketingo specialistas (LiMA DIGITAL)

Kam skirta Įvairių sričių specialistams, stokojantiems sisteminių/teorinių marketingo žinių Vadovams norintiems gilinti savo, kaip sprendimų priėmėjo - stratego žinias Specialistams, siekaintiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos
EMCQ 4 lygis 6 lygis 4 lygis
Paskaitų tipas Teorija Teorija + praktika per verslo atvejus Teorija+praktika
Trukmė 14 savaičių 9 savaitės + 8 savaitės individualaus plano ruošimo 16 savaičių + individualus online marketingo plano rengimas
Akademinės valandos 64 ak. val. 36 ak. val. + taktinio marketingo plano rašymas 64 ak. val. + individualus darbas
Intensyvumas 1 arba 2 kartus per savaitę (pirmadieniais / trečiadieniais) 1 kartas per savaitę (antradieniais) 1 arba 2 kartus per savaitę (antradieniais / ketvirtadieniais)
Laikas 18.00 - 21.15 val. 18.00 - 21.15 val. 18.00 - 21.15 val.
Vieta ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas arba nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas arba nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas arba nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą
Programa
  • marketingo planavimas, SMART principai
  • vartotojų elgsena, rinkos tyrimai
  • marketingo strategija, STP, prekės ženklas
  • produkto/paslaugos politika, kainodara, paskirstymas, komunikacija
  • interneto marketingas, socialinės medijos, paieškos variklis, lojalumas
  • verslo modeliai, verslo strategija ir marketingo planavimas
  • įmonės finansinė analizė, finansiniai rodikliai, projektų pelningumas
  • rinkos tyrimai, konkurentų analizė, vertės suvokimas, inovacijų kūrimas
  • segmentavimas, vartotojų poreikiai, vartotojų elgsena ir įžvalgos
  • centrinės problemos identifikavimas, konfrontacinė matrica, strateginių alternatyvų vertinimas
  • strateginis pasirinkimas, pozicionavimas, branding'as
  • Skaitmeninės rinkodaros strategija
  • Socialiniai tinklai
  • Facebook ads
  • Google ads
  • SEO
  • Turinio kūrimas
  • El. pašto rinkodara
  • Interneto svetainės: konversijų optimizacija
  • Duomenų analizė
Egzaminai LiMA A1 ir LiMA A2 (raštu) LiMA B1 (raštu) ir LiMA B2 (žodžiu) LiMA DIGITAL A1 (raštu) ir LiMA DIGITAL A2 (žodžiu)
Speciali kaina iki rugsėjo 30 d. 

LiMA nariams - 1929 Eur

Svečiams - 2049 Eur

LiMA nariams - 2579 Eur

Svečiams - 2699 Eur

LiMA nariams - 2079 Eur

Svečiams - 2199 Eur

Plačiau apie kursus

LiMA A programa, lektoriai, atsiliepimai čia >>>

LiMA B programa, lektoriai, atsiliepimai čia >>>

LiMA DIGITAL programa, lektoriai čia>>>

Nežinote, kurį lygį LiMA A (specialisto) ar LiMA B (vadovo) rinktis?

 

Atlikite testą - pavyzdiniai klausimai nurodo, kokias sritis valdo ir kokių įgūdžių turi marketingo specialistas ar vadovas, atitinkantis tarptautinę kvalifikaciją.

 

Testas

 

 

 

LiMA sertifikavimo kursai žiniasklaidoje: 

 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Veronika Davidovičienė

+370 635 11789

sertifikavimas@lima.lt