<

LiMA A diplomas

 

 

REGISTRACIJA | DIPLOMAS | TESTAS | EGZAMINAI | ATSILIEPIMAI

 

Sertifikuoto marketingo specialisto (LiMA A) egzaminas įvertina, ar kandidatai turi žinių, įgūdžių, asmeninių ir profesinių kompetencijų įgyvendinti darbus marketingo srityje. Sertifikuoto marketingo specialisto (LiMA A) egzaminas atitinka 4 lygmenį EMQ (The European Marketing Qualification) struktūroje, kuri yra paremta EQF (The European Qualification Framework) struktūra.

 

Sertifikuoto marketingo specialistai (LiMA A) dirba marketingo srityje, mažose arba vidutinio dydžio įmonėse, tarptautinėse organizacijose. Šios komercinės arba pelno nesiekiančios organizacijos veikia skirtinguose rinkų segmentuose, pavyzdžiui, vartotojų, paslaugų ar verslo rinkose.


Sertifikuotų marketingo specialistų (LiMA A) funkcijos apima bendruosius marketingo klausimus, darbą su pardavimais, tradicine ir internetine komunikacija. Specialistui būdinga darbo specifika – dažni kontaktai su klientais, ryšių mezgimas ir palaikymas. LiMA A egzaminu siekiama įrodyti žinias ir įgūdžius, susijusius su marketingo principais, marketingo priemonėmis, marketingo aplinka, gebėjimu numatyti ir valdyti jų tarpusavio ryšį. Nepasiribojama vien tik atskiromis marketingo funkcijomis ar elementais: taip pat yra tikimasi, kad kandidatas turės įgūdžių marketingo politikos rengimo ir įgyvendinimo lygmenyse.

 

LiMA A lygio diplomas suteikiamas išlaikius A1 ir A2 egzaminus.

 

Rekomenduojami reikalavimai egzaminams laikyti:

 

    • bakalauro diplomas marketingo ar verslo vadybos srityje, arba sertifikuoto marketingo specialisto (LiMA A) kvalifikaciniai kursai.
    • ir min. 2 metų patirtis marketingo srityje;

 

LiMA A egzaminą sudaro du moduliai: A1 ir A2. Sertifikuoto marketingo specialisto (LiMA A) diplomas įteikiamas tik sėkmingai išlaikius abu modulius. Abu moduliai laikomi tą pačią egzamino dieną. Žemiau galite parsisiųsti kiekvienio modulio egzaminų reikalavimus: 

LiMA A1 modulio egzaminų reikalavimai  Atsisiųskite »»»  
LiMA A2 modulio egzaminų reikalavimai  Atsisiųskite »»»  
*Lietuviški vertimai yra skirti bendram supratimui, oficialiai terminai gali būti naudojami ir anglų kalba

LiMA A1

A1 modulis yra rašomas raštu, apima testą ir trunka vieną su puse valandos. Testas susideda iš 45 uždarų klausimų - tikrinamos įvairių marketingo koncepcijų bei skaitmeninio marketingo įrankių žinios. 

 

LiMA A2

Antra dalis yra skirta atvejų analizei. Egzamino metu reikia išanalizuoti 3 skirtingus mini atvejus ir atsakyti į klausimus apie kiekvieną atvejį. Atvejų analizei skiriamos 2 valandos.

 

Pasirengimas

Pasirengti egzaminui galima savarankiškai arba specialių mokymų metu. LiMA egzaminams specialius mokymus organizuoja LiMA partneris ISM vadybos ir ekonomikos universitetas