<

Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

[Medijų ruduo] Lauko reklama: kas naujo seniausioje medijoje?

Data: 2014 m. rugsėjo 18 d.

Lauko reklama: kas naujo seniausioje medijoje?

LiMA seminarų serijos „Medijų ruduo“, skirtos įvairių medijų priemonių apžvalgai, seminaras. Plačiau apie seminarų seriją

 

Outdoor Impact tyrimas ir jo rezultatai Lietuvoje: kaip šis tyrimas buvo įgyvendintas, kokius rezultatus duoda lauko reklamos kampanijos, kaip apskaičiuojami jų rodikliai. Tikrų lietuviškų reklamos kampanijų pavyzdžiai bei jų rezultatai.

 

Lauko reklamos maketo svarba: kaip galima įvertinti būsimus maketus ir išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų. Idealus reklamos maketas – ar toks egzistuoja?

 

Nestandartiniai reklamos sprendimai: ar galima visą komunikaciją lauke kurti vien jų pagalba? Naujausių reklamos kampanijų pavyzdžiai bei patarimai, paremti lietuviškomis realijomis.

 

Pranešėjas: Vadimas Komarskis, JCDecaux Lietuva Rinkodaros direktorius

 

Sritis:

LiMA seminarų serija "Medijų ruduo"

Tema:

OOH, Lauko reklama

Skirta:

Komunikacijos specialistams

Forma:

Vakarinis seminaras

Vieta:

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas,  210 aud.

Data:

2014 m. rugsėjo 18 d. 18:00 val. (ketvirtadienis)

Trukmė:

1 val.

Organizatorius:

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, vilnius@lima.lt

Dalyvio mokestis:

LiMA nariams: nemokamai

Turintiems seminarų abonementus: nemokamai.

Įsigykite seminarų abonementą -->

Kitiems: vienkartinis bilietas 52 Lt / 15 € + PVM

Įsigykite vienkartinį bilietą -->