<

Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

Klaidinanti ir lyginamoji produktų bei paslaugų reklama. Ribiniai produktai. Socialinės medijos panaudojimo ribos

Data: 2014 m. gruodžio 18 d.

Pranešimo metu bus kalbama apie bendruosius reikalavimus, keliamus reklama ir visai komunikuojamai informacijai, nepriklausomai nuo media formos. Bus aptariami ne tik įstatymuose keliami kriterijai, bet analizuojama teismų ir atsakingų institucijų praktika. Kalbėsime apie ribinių produktų atskirimą tarpusavyje, jų pozicionavimą. Paslaugų atveju kalbėsime apie jų pristatymo specifiką, informacijos apimtį, detalumą.

 

Pranešėjas: Andrej Rudanov, advokatų kontoros Tark, Grunte, Sutkienė ir partneriai vyresnysis teisininkas, Life Science praktikos vadovas. Andrej turi ilgametę teisinio darbo patirtį farmacijos, medicinos, kosmetikos bei maisto srityje, yra teisės patarėjas tokių žinių bendrovių kaip GSK, Novo Nordisk, Boehringer Ingelheim, Northway medicinos centrai, Kauno klinikos, Borjomi, Nematekas, Vaisių sultys, Valentis grupės įmonės. Andrej sukaupęs didelę patirtį prekių ir paslaugų įvedimo į rinką, marketingo strategijų, reklamos skleidimo teisinio reguliavimo tematika.

 

Sritis: Teisė
Tema:  Klaidinanti ir lyginamoji produktų bei paslaugų reklama. Ribiniai produktai. Socialinės medijos panaudojimo ribos.
Skirta:  Komunikacijos specialistams
Forma:  Vakarinis seminaras
Vieta: Pramogų klubo „Mega“ mažoji konferencijų salė (Rūdės g. 27a, Šiauliai)
Data: 2014 m. gruodžio 18 d. 18:00 val.  (ketvirtadienis)
Trukmė:  ~2 val.
Dalyvavimo sąlygos:  LiMA nariams: nemokamai
Organizatorius: LiMA Šiaulių skyriaus valdyba, siauliai@lima.lt