<

Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

Žiniasklaidos planavimas: ką reikia žinoti komunikacijos specialistams apie tradicinę ir NEtradicinę mediją?

Data: 2015 m. balandžio 23 d.

„Kuris reklamos kanalas efektyviausias? TV ar Internetas? Ar abu? O gal lauko reklama, spauda, radijas, reklama ant troleibusų, skrajutės...? O gal visi kanalai kartu? Praktiniai komunikacijų planavimo aspektai – iš interneto reklamos specialisto, labai prijaučiančio TV reklamai“.

 

Pranešėjas: Tomas Čerkasas - skaitmeninės komunikacijos agentūros „iProspect“ projektų vadovas.

 

 

 

Sritis:

Marketingo komunikacija, reklama

Tema:

Marketingo  strategija, komunikacija, media planavimas

Skirta:

Pradedantiems, pažengusiems, patyrusiems specialistams, vadovams

Forma:

Vakarinis seminaras

Vieta:

Pramogų klubo „Mega“, konferencijų salėje (Rūdės g. 27a, Šiauliai)

Data:

2015 m. balandžio 23 d. 18:00 val.  (ketvirtadienis)

Trukmė:

2 val.

Organizatorius: 

LiMA Šiaulių skyrius ,  siauliai@lima.lt

Dalyvio mokestis: 

LiMA nariams: nemokamai


Turintiems seminarų abonementus: nemokamai

Įsigykite seminarų abonementą -->


Kitiems: vienkartinis bilietas 15 € + PVM