<

Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

Netradicinė prekės ženklų reklama

Data: 2015 m. balandžio 29 d.

"Laikai, kai įmonės mesdavo pinigus į masinę reklamą, tikėdamosis, kad kažkas prilips ir atneš joms pelno, baigėsi. Vartotojai susirinko savo žaislus ir išėjo namo”, - Robert Bruce, Copyblogger.com autorius.
 
Gyvename metu, kai vartotojas tapo karaliumi: gali prasukti televizijos reklamas, blokuoti marketinginį turinį internete ar kitaip išvengti nenorimų žinučių. Reklaminiam fonui tampant vis intensyvesniu, rinkodaros specialistai ir jų prekių ženklai yra priversti nuolat ieškoti naujų, neįprastų būdų bendrauti su tiksline auditorija. Turime išmokti sudominti ir įtraukti vartotoją, kad jis pats norėtų bendrauti su mūsų prekių ženklais.
 
Pranešėjas: Žilvinas Lešinskas
 
Žilvinas yra didžiausios Lietuvoje netradicinės reklamos agentūros “Partizanas” kūrybos vadovas, kasdien sprendžiantis tokias prekių ženklų problemas. Balandžio 29 dieną savo įžvalgomis Žilvinas pasidalins ir su jumis. 
 
Daugiau informacijos ir pranešėjo darbų - www.partizanas.lt

 

Sritis: 

Marketingo komunikacija, reklama

Tema: 

Netradicinė prekės ženklų reklama

Skirta:

Marketingo specialistams, vadybininkams

Forma: 

Vakarinis seminaras

Vieta: 

Kauno viešbutis (Laisvės alėja 79) 

Data: 

2015 m. balandžio 29 d. (trečiadienis) 18 val. 

Trukmė: 

1,5 val.

Organizatorius: 

LiMA Kauno skyrius, kaunas@lima.lt

Dalyvio mokestis: 

LiMA nariams: nemokamai


Turintiems seminarų abonementus: nemokamai

Įsigykite seminarų abonementą -->


Kitiems: vienkartinis bilietas 15 € + PVM

Įsigykite vienkartinį bilietą -->