<

Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

LiMA DAY KLAIPĖDA: B2B PARDAVIMAI IR MARKETINGAS

Data: 2013 m. gegužės 23 d.

2013 m. gegužės 23 d., ketvirtadienis, 13:00-17:30 val.


Viešbučio “Aurora”, kuris įsikūręs Nemuno g. 51, šalia naujosios perkėlos, konferencijų salė

LiMA nariams dalyvavimas nemokamas

 

Ne LiMA nariams kaina – 102 Lt. – PIRKTI BILIETĄ

 

PROGRAMA

 

12.30 – 13.00 val. Dalyvių registracija

13.00 – 13.05 val. ĮŽANGINIS ŽODIS
Donatas Jonikas, LiMA Klaipėdos skyriaus valdybos pirmininkas.

13.05 – 14.00 val. 7 TYRIMŲ SPĄSTAI 
Rūta Gaudešienė, „Socialinės informacijos centro“ tyrimų strategijos vadovė.

14.00 – 15.00 val. KAIP KURIAMA IR KOMUNIKUOJAMA VERTĖ B2B VERSLO SANTYKIUOSE
Andrius Savickas, nepriklausomas rinkodaros konsultantas – praktikas.

15.00 –15.15 val. Kavos pertraukėlė

15.15 – 16.15 val. DERYBŲ ESMĖ IR PRAKTINIS TAIKYMAS
Reda Bendoraityte Sinižbajeva, DOOR Training and Consulting Baltic konsultantė

16.15 – 17.00 val. INTERNETO SVETAINĖ ORIENTUOTA Į B2B
KAIP PATEIKTI JŪSŲ B2B PASLAUGĄ, KAD JĄ GERBTŲ, NEBIJOTŲ PIRKTI BRANGIAUSIAI IR LAUKTŲ EILĖSE?
Filip Borcov, UAB „Profis“ įkūrėjas.

17.00 – 17.30 val. NEPARDAVINĖK DRAMBLIO
Mindaugas Steponavičius, UAB „Imperatum“ direktorius.

nuo 17.30 val. Renginio įspūdžių aptarimas, pasidalinimas patirtimi prie vyno taurės

 

Apie pranešėjus: 

RŪTA GAUDIEŠIENĖ - 20 metų patirtis rinkos tyrimų srityje. Konsultuoja didžiąsias Lietuvos įmones. Pagrindinė specializacijos sritis: įmonės reputacijos bei prekės ženklo vertės valdymas, marketingo komunikacijos efektyvumo matavimai, klientų pasitenkinimas bei vartotojų elgsena. Pravedusi virš 1000 fokusuotų grupinių diskusijų bei pagilintų interviu. Rūta Gaudiešienė stažavosi eilėje TNS rinkos tyrimų Universiteto programų (Briuselyje, Budapešte, Madride, Paryžiuje). Lietuvoje reguliariai skaito paskaitas, pranešimus konferencijose apie rinkos tyrimų praktinį pritaikymą sprendžiant verslo užduotis, kintančią vartotojų elgseną: ISM, VDU, KTU, VU, TVM, Psichologijos akademijoje, Marketingo specialistų asociacijos LiMA renginiuose bei Baltijos vadovų konferencijose. Taip pat yra VU, KTU, VDU ekonomikos fakulteto marketingo katedrų socialinė partnerė; “Password” rinkodaros efektyvumo konkurso komisijos bei LiMA Ekspertų grupės narė.

AUDRIUS SAVICKAS -  nepriklausomas rinkodaros konsultantas – praktikas, dirbantis šioje srityje daugiau nei 14 metų. Nuo 1999 iki 2007 metų A. Savickas buvo vienos iš sėkmingiausių Lietuvos reklamos agentūrų “Adell Saatchi & Saatchi” vadovas. Iki 1999 m. – vykdantysis direktorius reklamos kompanijoje “Silikons Vilnius” (J. Water Thompson tinklo atstovybė). A. Savickas yra vienas iš reklamos agentūrų asociacijos KOMAA įkūrėjų. Nuo 2007 metų dirba kaip nepriklausomas rinkodaros konsultantas, rengia pranešimus rinkodaros konferencijoms, veda seminarus ir strateginio planavimo sesijas įmonėms,  dalyvauja vertinant reklamos ir rinkodaros festivaliams pateiktus darbus. A. Savickas yra 2013 m. efektyvios rinkodaros konkurso “Password” žiuri komisijos narys.

 REDA BENDORAITYTĖ SINIŽBAJEVA - DOOR Training and Consulting Baltic konsultantė. 10 m. praktinio darbo patirtis klientų aptarnavimo bei pardavimų srityse (AB „Swedbank“, UAB „Dokeda“, AB „Lietuvos draudimas“ ir kt.). Sertifikuota NLP meistrė (ICTA), koučingo specialistė (Sankt-Peterburgo koučingo institutas). Konsultuoja klientų aptarnavimo, pardavimų, derybų, komandos formavimo, darbuotojų motyvavimo, teigiamo darbo klimato kūrimo klausimais.FILIP BORCOV – UAB „Profis“ įkūrėjas. Paskutinius keletą metų atsakingas už plėtrą ir pardavimus užsienio rinkoje. Šventės „Kliento diena“ autorius.  Aktyviai bendradarbiauja su Kazachstanu, Maskva, Silicio Slėniu, turi klientų 15 šalyse.

MINDAUGAS STEPONAVIČIUS – verslo procesų ir pardavimų optimizavimo specialistas, vadovavęs įmonių pardavimų padaliniams (UAB „Socialinė Ekonominė Agentūra“, UAB „Sabelija“, AB FMĮ „Fiansta“). Sertifikuotas EN ISO 9001:2000 vidaus auditorius. 2006 – 2008 m. skaitė paskaitas pardavimų procesų, pardavimų valdymo, pardavimų strategijos ir taktikos kūrimo, efektyvaus vadovavimo pardavimų skyriui, derybų temomis. Nuo 2007 m. UAB “Imperatum“ direktorius, specializuojasi įmonių veiklos ir technologinių procesų optimizavime ir racionalizavime. Veda mokymus Lean, 6 sigma, 5S, gamybos planavimo ir optimizavimo temomis.