<

Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

Ką daryti su klientais?

Data: 2014 m. sausio 30 d.

Data: 2014 m. sausio 30 d.
Laikas: 18.00 val.
Vieta: viešbučio "Kaunas" konferencijų centras
Registracija - http://goo.gl/zDfCJB


“O man – negražu…”
“Aš nežinau, ko mes norim… Bet juk jūs – marketingistai, jūs turite patarti, ar ne?
“O be viso šito - ką DAR naujo/įdomaus galite pasiūlyti?“
„Man atrodo, kad jūs turėtumėte daryti/galvoti kitaip!”
“O pas jūsų konkurentus – dvigubai pigiau”
“Kas čia??”

Šiuos ir panašius (įdomius) klausimus uždavinėja mūsų klientai. Kaip juos suprasti ir geriausiai atsakyti? Kaip elgtis su “nepatogiais” – t.y. piktais, šnekiais, hiperreikliais, prieštaraujančiais, nežinančiais ko nori ar atvirkščiai - visažiniais klientais? Kada klientas (ne)teisus? Kaip susitarti taip, kad klientas taptų lojaliu?


Vakarą moderuos mokymų vadovė ir konsultantė Giedrė Urmulevičiūtė.

Specializacija: bendravimas-bendradarbiavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, verslo etiketas.
Baigusi etikos ir psichologijos studijas LEU nusprendė ir išbandė save verslo srityse – telekomunikacijose, reklamoje, pardavimuose ir – sukaupusi praktinių žinių bei patirčių grįžo į edukacijos – t.y. mokymų ir konsultacijų sritį.



LiMA nariams dalyvavimas nemokamas.

Ne LiMA nariams – 45 Lt.+PVM (sumokant pavedimu)
Rekvizitai apmokėjimui:
Lietuvos marketingo asociacija
Asociacijos kodas: 300062236
PVM mokėtojo kodas: LT100007171915
Atsiskaitomoji sąskaita: LT657300010086691472